• Σχόλιο του χρήστη 'Νίκος Βαβουράκης' | 21 Νοεμβρίου 2020, 16:24

    α) Προσθήκη παρ. 6: «Κατά την πρώτη εφαρμογή του παρόντος, για τον υπολογισμό της νέας προσωπικής διαφοράς των υπαλλήλων που διορίστηκαν, μετακινήθηκαν, αποσπάσθηκαν, μετατέθηκαν ή μετατάχθηκαν στην ΑΑΔΕ μετά την έναρξη ισχύος του άρθρου 45 του Ν. 4569/2018 και δε λαμβάνουν προσωπική διαφορά ως τις 31-12-2020, ο υπολογισμός των συνολικών μηνιαίων αποδοχών που δικαιούται ο υπάλληλος πριν την εφαρμογή του παρόντος νόμου προκύπτει μετά την ένταξή τους στην πρόβλεψη του άρθρου 45 του Ν. 4569/2018.». Μισθολογική εξομοίωση δηλαδή όλων όσοι υπηρετούν σήμερα στην ΑΑΔΕ και δε λαμβάνουν προσωπική διαφορά. Χωρίς αυτή την πρόβλεψη οι μισθολογικές ανισότητες εντός ΑΑΔΕ θα διαιωνίζονται και η διατήρηση προσωπικού υψηλών προσόντων θα είναι ανέφικτη. β) Προσθήκη παρ. 7: «Κατά το πρώτο έτος ισχύος του παρόντος για την εφαρμογή του άρθρου 15 και την καταβολή των Βραβείων Επίτευξης Στόχων στους υπαλλήλους, λόγω των ειδικών συνθηκών πανδημίας κατά το 2020, θεωρείται ότι ο βαθμός επίτευξης των τεθέντων στόχων όλων των οργανικών μονάδων είναι 100%.». Είναι αυτονόητο ότι δεν υπήρχαν στόχοι, ούτε προϋποθέσεις επίτευξής τους, κατά το έτος 2020 λόγω της πανδημίας, των lockdowns, της αδυναμίας υποστήριξης της τηλεργασίας κλπ. Παρ’ όλα αυτά οι υπάλληλοι θα πρέπει να επιβραβευτούν για τη συνέπειά που επέδειξαν καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους κάτω από τόσο αντίξοες συνθήκες. γ) Επειδή δεν είναι όλοι οι υπάλληλοι της ΑΑΔΕ πρόθυμοι να αποδεχθούν τις συνθήκες που δημιουργούνται με το παρόν ειδικό μισθολόγιο, προτείνω να δοθούν δύο επιλογές για τους υπαλλήλους, πριν την έναρξη ισχύος του: 1) Για τους 60 ετών και άνω, δυνατότητα εθελουσίας εξόδου, στα πρότυπα των αντίστοιχων που γίνονται μέχρι και σήμερα σε υπηρεσίες όπως ο ΟΤΕ, και 2) Στους κάτω των 60 ετών, επιλογή άμεσης μετάταξης σε άλλα Υπουργεία ή ΟΤΑ, έχοντας τη δυνατότητα διατήρησης της σημερινής προσωπικής διαφοράς που θα τους ακολουθεί όπου κι αν πάνε.