• Σχόλιο του χρήστη 'Takis Papamanolis' | 25 Νοεμβρίου 2020, 18:37

    Στο άρθρο 5,παρ.4β γιατί η δημόσια προϋπηρεσία των μεταταχθέντων ή διορισθέντων υπαλλήλων μετά την 1η.3.2017 τα οικονομικά αποτελέσματα της αναγνώρισης προϋπηρεσίας να ισχύσουν από την ημερομηνία μετάταξης ή του διορισμού τους?? Απεναντίας, για τους υπάλληλους που έχουν διοριστεί π.χ. 10/8/2016 ή 1/2/2017 όπου παρόλο που είχαν επιτύχει τον διορισμό τους σε πίνακα διοριστέων με προϋπηρεσία και παρά το ότι προβλέπεται από τον ισχύον μισθολογικό νόμο Ν.4354/2015 και την Ερμηνευτική Εγκύκλιο 2/31029/ΔΕΠ/06-05-2016 (ΑΔΑ:ΩΛ9ΣΗ-0ΝΜ) του Υπ.Οικονομικών της Δ/νσης Εισοδηματικής Πολιτικής η οποία ορίζει ότι: "Τέλος, στην περίπτωση που τυχόν προϋπηρεσία, αναγνωριζόμενη από τις διατάξεις του άρθρου 11, αποτελεί τυπικό προσόν διορισμού, για νέα πρόσληψη ή διορισμό από 1-1-2016, τα οικονομικά αποτελέσματα αυτής ισχύουν από την ημερομηνία πρόσληψης ή διορισμού του υπαλλήλου." Αντί της εφαρμογής των ανωτέρω, ΜΟΝΟΝ ΣΤΗΝ ΑΑΔΕ, για τους διορισθέντες/μεταταχθέντες από 1/8/2016 έως 28/2/2017 τα μισθολογικά κλιμάκια της αναγνωρισμένης δημόσιας προϋπηρεσίας τους χορηγήθηκαν από την ημερομηνία αιτήσεως. Γεγονός που επηρέασε αρνητικά όχι μόνον την ημερομηνία χορήγησης των αντίστοιχων μισθολογικών κλιμακίων αλλά και το χορηγούμενο ποσό κατά τον υπολογισμό της προσωπικής διαφοράς του αρ.45 του Ν.4569/2018, έχοντας ως αποτέλεσμα η δημόσια προϋπηρεσία να απομειώνει τον συνολικό μεικτό μισθό αντί να τον αυξάνει. Γιατί οι διορισθέντες/μεταταχθέντες κατά την προαναφερθείσα περίοδο 2016-2017 δεν εντάσσονται στην εν λόγω ρύθμιση για να τους χορηγηθεί η δημόσια προϋπηρεσία από την ημερομηνία διορισμού τους? Καθώς η μέχρι στιγμής μη-ορθή χορήγηση της προσωπικής διαφοράς ένεκα της προ-διορισμού δημόσια προϋπηρεσίας οφείλεται κατ’αποκλειστικότητα σε υπηρεσιακή υπαιτιότητα. Άρθρο που εισάγει, σχεδόν επιτηδευμένα και στοχευμένα, την άνιση μεταχείριση για συγκεκριμένες σειρές διορισμού/μετάταξης 2016-2017 συγκριτικά με αυτούς που διορίστηκαν παλαιότερα αλλά ιδίως και μετά την 01/3/2017. Επίσης, η ΑΑΔΕ, όχι μόνο δεν χορήγησε αυξάνοντας την προσωπική διαφορά ένεκα των μισθολογικών κλιμακίων της αναγνωρισμένης δημόσιας προυπηρεσίας σε υπαλλήλους που τα δικαιούταν κατά το διορισμό τους ένεκα της δημ.προυπηρεσίας αλλά έδρασε εις βάρος και αφαιρετικά στην χορηγούμενη προσωπική διαφορά παρότι την κατείχαν πριν τον διορισμό τους. Ενώ, με τη συγκεκριμένη παρ. έρχεται και προσπαθεί να χορηγήσει δίχως να προβλέπεται από Δημόσιο Λογιστικό η αναδρομική χορήγηση χρημάτων μετά την πάροδο των τριών ετών και δίχως υπαιτιότητα του Δημοσίου. Επιπλέον, ακόμη και καταχρηστικά, δεν γίνεται να χορηγηθεί μισθολογικά η δημ.προϋπηρεσία μόνο σε διορισθέντες/μεταταχθέντες μετά την 01/3/2017 από την ημερομηνία διορισμού/μετάταξης διότι δεν προβλέφθηκε κατά τους προϋπολογισμούς της ΑΑΔΕ 2017-2020 η αναδρομική δέσμευση των εν λόγω ποσών. Η εισαγωγή συγκεκριμένης ημερομηνίας παρόλο που ίσχυε και ισχύει ο Ν.4354/2015 εκτός που εφαρμόζει άνιση μισθολογική μεταχείριση ένεκα μη-ενιαίας αντιμετώπισης ακόμη και μεταξύ των ίδιων σειρών διορισμού/μετάταξης είναι σχεδόν σκιώδης.