• Σχόλιο του χρήστη 'Αλεξάνδρα Τ.' | 26 Νοεμβρίου 2020, 09:35

    Στον πιο κρίσιμο τομέα της οικονομικής και δημοσιονομικής πολιτικής, σε μια εποχή διαρκούς εντατικοποίησης των προσπαθειών πάταξης των φαινομένων της φοροδιαφυγής και φοροαποφυγής στο πλαίσιο του σύγχρονου διεθνούς οικονομικού περιβάλλοντος, σε ένα κλίμα προσπαθειών συντονισμένης καταπολέμησης της τρομοκρατίας και της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες και υπό την εποπτεία των ευρωπαϊκών οργάνων που είναι επιφορτισμένα με το συντονισμό των ενεργειών σε επίπεδο Ένωσης, το ελληνικό κράτος ρίχνει στη μάχη νέους υπαλλήλους με τον πενιχρό μισθό των 734 ευρώ, αρνούμενο να χορηγήσει ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΙ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ ΩΣ ΤΗΝ 11/10/2018 ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ, η οποία δεν θα τους δώσει κάποιο μισθολογικό προνόμιο, ούτε αποτελεί ΑΥΞΗΣΗ ΑΠΟΔΟΧΩΝ αλλά την ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΟΜΟΙΩΣΗ. Πρέπει να καταργηθεί άμεσα αυτή η ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ η οποία οδηγεί στην ύπαρξη υπαλλήλων δύο ταχυτήτων και ΥΠΟΝΟΜΕΥΕΙ την αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα των ελεγκτικών και εισπρακτικών μηχανισμών που αφορούν στα φορολογικά και τελωνειακά έσοδα. Η αδικία αυτή είναι γνωστή σε όλες τις κυβερνήσεις και αναγνωρίζεται καθολικά το ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΩΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ. ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ με το παρόν νομοσχέδιο αντί για την αποκατάστασή της ΑΔΙΚΙΑΣ επιδιώκεται η διαιώνισή της, εφόσον η έννοια της προσωπικής διαφοράς διατηρείται στο άρθρο 11 του υπό διαβούλευση ειδικού μισθολογίου για όλους τους υπαλλήλους της ΑΑΔΕ πλην των νεοδιόριστων, ήτοι όσων τοποθετήθηκαν μετά την 11/10/2018. Ποια η συνταγματικότητα αυτού του άρθρου; Επί του παρόντος άρθρου ερωτάται πώς δικαιολογείται η δυσμενής μεταχείριση των νεοδιόριστων η οποία έρχεται σε ΕΥΘΕΙΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ;