• Σχόλιο του χρήστη 'Ελληνική Ένωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και Ιδιωτικότητας (HADPP)' | 19 Αυγούστου 2022, 17:59

    Προτείνονται οι εξής τροποποιήσεις: Άρθρο 111 στ) Ως «πιστωτές» νοούνται νομικά πρόσωπα που δεν εμπίπτουν στην έννοια του δημόσιου τομέα, προς τους οποίους υφίσταται οφειλή στ) Ως «πιστωτές» νοούνται νομικά πρόσωπα που δεν εμπίπτουν στην έννοια του δημόσιου τομέα, προς τα οποία υφίσταται οφειλή -[Αιτιολογία: Διόρθωση από το εσφαλμένο "νομικά πρόσωπα ..., προς τους οποίους" στο ορθό "νομικά πρόσωπα ..., προς τα οποία".] Άρθρο 111 ι) Ως «δεδομένα οικονομικής συμπεριφοράς» νοούνται πληροφορίες για τις οφειλές φυσικών και νομικών προσώπων, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται και οι μη ληξιπρόθεσμες, καθώς και οι εξοφλημένες οφειλές. Στα δεδομένα οικονομικής συμπεριφοράς περιλαμβάνονται ιδίως: ι) ... Στα δεδομένα οικονομικής συμπεριφοράς περιλαμβάνονται: -[Αιτιολογία: Απαλοιφή της λέξης "ιδίως", ώστε να είναι συγκεκριμένη η έννοια "δεδομένα οικονομικής συμπεριφοράς", όπως απαιτεί η αρχή της ελαχιστοποίησης των δεδομένων (άρθρο 5 παράγραφος 1 στοιχείο γ του Γ.Κ.Π.Δ.) και η αρχή της προστασίας των δεδομένων εξ ορισμού (privacy by default - άρθρο 25 παρ. 2 του ΓΚΠΔ).] Άρθρο 111 κ) Ως «υποκείμενο δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς» νοείται το φυσικό ή νομικό πρόσωπο, στο οποίο αναφέρονται τα δεδομένα οικονομικής συμπεριφοράς που συλλέγει και επεξεργάζεται η Τράπεζα στο Μητρώο και το οποίο κα) έχει υποβάλει αίτηση πίστωσης, κβ) έχει συνάψει σύμβαση πίστωσης για την παροχή πίστωσης στο πρόσωπό του, ή κγ) είναι εγγυητής. κ) Ως «υποκείμενο δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς» νοείται το φυσικό ή νομικό πρόσωπο, στο οποίο αναφέρονται τα δεδομένα οικονομικής συμπεριφοράς που συλλέγει και επεξεργάζεται η Τράπεζα στο Μητρώο και το οποίο 1) έχει υποβάλει αίτηση πίστωσης, 2) έχει συνάψει σύμβαση πίστωσης για την παροχή πίστωσης στο πρόσωπό του, ή 3) είναι εγγυητής σε σύμβαση πίστωσης. -[Αιτιολογία: Χρήση αριθμών για τις περιπτώσεις εντός του στοιχείου κ του άρθρου 111, ώστε να μην συγκρούονται με τα στοιχεία κα, κβ και κγ. Όπως έχει η διάταξη, κάθε ένα από τα στοιχεία κα, κβ και κγ παραπέμπει σε πολλαπλές έννοιες. Συγκεκριμένα, με το "κα" αριθμείται τόσο το «υποκείμενο δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς που έχει υποβάλει αίτηση πίστωσης», όσο και ο «πιστωτικός κίνδυνος». Με το "κβ" αριθμείται τόσο το «υποκείμενο δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς που έχει συνάψει σύμβαση πίστωσης για την παροχή πίστωσης στο πρόσωπό του», όσο και το «Κεντρικό Μητρώο Πιστώσεων». Με το "κγ" αριθμείται τόσο το «υποκείμενο δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς που είναι εγγυητής», όσο και η «Πιστωτική Έκθεση». Προσθήκη διευκρίνησης ότι ο εγγυητής πρέπει να έχει συμβληθεί σε σύμβαση πίστωσης.] Άρθρο 111 κβ) Ως «Kεντρικό Μητρώο Πιστώσεων» (Μητρώο) νοείται το ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα που διαχειρίζεται η Τράπεζα και το οποίο λαμβάνει δεδομένα που προέρχονται από τους πιστωτές, παρέχοντάς τους υποστήριξη, πιστωτικές πληροφορίες και πληροφορίες σχετικές με τον πιστωτικό κίνδυνο. κβ) ... παρέχοντάς τους υποστήριξη, δεδομένα οικονομικής συμπεριφοράς και πληροφορίες σχετικές με τον πιστωτικό κίνδυνο. -[Αιτιολογία: Απαλοιφή του όρου "πιστωτικές πληροφορίες", ο οποίος δεν έχει οριστεί, και αντικατάστασή του με τον όρο "δεδομένα οικονομικής συμπεριφοράς".] Άρθρο 112 3. Η Τράπεζα ορίζεται ως υπεύθυνος επεξεργασίας κατά την έννοια του Γ.Κ.Π.Δ. και του ν. 4624/2019. 3. Η Τράπεζα ορίζεται ως υπεύθυνος επεξεργασίας κατά την έννοια του Γ.Κ.Π.Δ. και του ν. 4624/2019 και δεν αποτελεί, για τους σκοπούς του παρόντος, δημόσιο φορέα. -[Αιτιολογία: Ενόψει της νομολογίας του Αρείου Πάγου για το αν η Τράπεζα της Ελλάδος Α.Ε. περιλαμβάνεται στον δημόσιο τομέα (Ολ. ΑΠ 1/2006: δεν είναι αυτή ούτε νομικό πρόσωπο καθαρά ιδιωτικού δικαίου, αλλά έχει ιδιότυπο διφυή χαρακτήρα, νομικού μεν προσώπου ιδιωτικού δικαίου, ως προς την άσκηση εκ μέρους της των Τραπεζικών εργασιών και τις σχέσεις της με το προσωπικό της και τους πελάτες της, δημοσίου δε δικαίου, ως προς την διαχείριση του εξωτερικού συναλλάγματος ή την άσκηση του εκδοτικού προνομίου της, ως προς τις οποίες ασκεί δημόσια εξουσία), θα πρέπει να προσδιοριστεί ρητά αν η Τράπεζα προβαίνει στις σχετικές πράξεις επεξεργασίας ως δημόσιος φορέας ή όχι, σύμφωνα με τους ορισμούς του ΓΚΠΔ. Από το καίριο αυτό σημείο εξαρτάται η δυνατότητα ή όχι χρήσης της συγκατάθεσης ως νομικής βάσης επεξεργασίας και η αντίστοιχη άσκηση δικαιωμάτων από τα υποκείμενα των δεδομένων.] Άρθρο 112 4. Η Τράπεζα δύναται επίσης να διατηρεί στο Μητρώο: α) προσωπικά στοιχεία σε σχέση με το υποκείμενο δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς, ήτοι τις πληροφορίες ταυτοποίησης και τις γενικές πληροφορίες, 4. Η Τράπεζα δύναται επίσης να διατηρεί στο Μητρώο: α) τις πληροφορίες ταυτοποίησης οφειλέτη και τις γενικές πληροφορίες οφειλέτη για το υποκείμενο δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς, -[Αιτιολογία: Απαλοιφή του όρου "προσωπικά στοιχεία", ο οποίος συναντάται μόνο στη συγκεκριμένη φράση, και αντικατάστασή του με τα συστατικά του μέρη (πληροφορίες ταυτοποίησης οφειλέτη και γενικές πληροφορίες οφειλέτη).] Άρθρο 112 4. Η Τράπεζα δύναται επίσης να διατηρεί στο Μητρώο: β) δεδομένα οικονομικής συμπεριφοράς που σχετίζονται με οποιαδήποτε αίτηση πίστωσης ή σύμβαση πίστωσης στην οποία συμβάλλεται το υποκείμενο δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς ή οποιαδήποτε σύμβαση πίστωσης σε σχέση με την οποία το υποκείμενο των πιστωτικών πληροφοριών είναι εγγυητής, 4. Η Τράπεζα δύναται επίσης να διατηρεί στο Μητρώο: β) ... σε σχέση με την οποία το υποκείμενο δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς είναι εγγυητής, -[Αιτιολογία: Απαλοιφή του όρου "υποκείμενο των πιστωτικών πληροφοριών", ο οποίος δεν έχει οριστεί, και αντικατάστασή του με τον όρο "υποκείμενο δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς".] Άρθρο 112 5. Οι πιστωτικές πληροφορίες που μπορεί η Τράπεζα να διατηρεί στο Μητρώο, περιλαμβάνουν γενικές αναφορές, αναλύσεις και στατιστικά στοιχεία που παράγονται από την Τράπεζα και διατηρούνται σε μορφή που δεν επιτρέπει τον προσδιορισμό της ταυτότητας των υποκειμένων δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς κατά το άρθρο 120. 5. Η Τράπεζα δύναται να διατηρεί στο Μητρώο γενικές αναφορές, αναλύσεις και στατιστικά στοιχεία που παράγονται από την Τράπεζα και διατηρούνται σε μορφή που δεν επιτρέπει τον προσδιορισμό της ταυτότητας των υποκειμένων δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς κατά το άρθρο 120. -[Αιτιολογία: Απαλοιφή του όρου "πιστωτικές πληροφορίες", ο οποίος δεν έχει οριστεί.] Άρθρο 113 4. Κατά τον χρόνο υποβολής αίτησης στο Μητρώο, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στα άρθρα 115 και 116, η Τράπεζα υποχρεούται να ενημερώνει τα υποκείμενα δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς κατά τα προβλεπόμενα στις παρ. 1 έως 3 του άρθρου 14 του Γ.Κ.Π.Δ.. 4. ... στις παρ. 1 έως 3 του άρθρου 14 του Γ.Κ.Π.Δ. και στο άρθρο 32 τον ν. 4624/2019. -[Αιτιολογία: Προσθήκη του ελληνικού νόμου, καθώς σύμφωνα με το άρθρο 32 του ν. 4624/2019 προβλέπονται περιορισμοί του δικαιώματος ενημέρωσης, το οποίο ρυθμίζεται από το άρθρο 14 του ΓΚΠΔ. Εξαιρετικά σημαντικό για το ενδεχόμενο μη ενημέρωσης του υποκειμένου των δεδομένων όταν η πρόσβαση γίνεται από αρχές επιβολής του νόμου (άρθρο 32 παρ. 1 περ. β υποπερ. ββ του ν. 4624/2019).] Άρθρο 115 1. Πρόσβαση στα δεδομένα οικονομικής συμπεριφοράς έχουν μόνο: ... β) οι δικαστικές και εισαγγελικές αρχές, καθώς και οι υπηρεσίες που ενεργούν υπό την άμεση εποπτεία τους, στο πλαίσιο απονομής της δικαιοσύνης και ιδίως της πρόληψης και καταστολής της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας, ε) οι δικαστικές και εισαγγελικές αρχές, καθώς και οι υπηρεσίες που ενεργούν υπό την άμεση εποπτεία τους, όταν λειτουργούν ως αρχές επιβολής του νόμου και για σκοπούς επιβολής του νόμου, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4624/2019, ιδίως της πρόληψης και καταστολής της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας, στ) η Αρχή Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες, στο πλαίσιο άσκησης των αρμοδιοτήτων της κατά τον ν. 4577/2018 (Α’ 139). -[Αιτιολογία: Αν παραμείνει η διατύπωση ως έχει, ο Ειρηνοδίκης που δικάζει υπόθεση υπερχρεωμένων νοικοκυριών θα έχει πρόσβαση στα δεδομένα οικονομικής συμπεριφοράς. Τέτοια πρόσβαση δεν κρίνεται αναλογική για όλες τις δικαστικές αρχές, αλλά μόνο για τις αρχές επιβολής του νόμου (ποινικά δικαστήρια και εισαγγελίες, κλπ.). Προστίθεται περίπτωση στ, καθώς η Αρχή Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες (άρ. 47 παρ. 1 στοιχ. α και β του ν. 4577/2018, βλ. http://www.hellenic-fiu.gr) αποτελεί διοικητικά και λειτουργικά ανεξάρτητη αρχή και κρίνεται σκόπιμο να περιληφθεί σε αυτούς που έχουν πρόσβαση.] Άρθρο 115 2. Η πρόσβαση στα δεδομένα σύμφωνα με την παρ. 1, καθώς και με το άρθρο 116, γίνεται μετά από αίτηση που υποβάλλεται ηλεκτρονικά στο Μητρώο, χωρίς άλλες προϋποθέσεις, κατ ́ εφαρμογή της περ. στ’ της παρ. 1 του άρθρου 6 του Γ.Κ.Π.Δ, και στην οποία προσδιορίζεται ο σκοπός επεξεργασίας σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 116 του παρόντος. Ειδικώς στις περιπτώσεις των περ. β’ και γ’ της παρ. 1, η αίτηση υποβάλλεται από πιστωτή που έχει συνδεθεί με το Μητρώο κατά την έννοια της παρ. 3 του άρθρου 113. 2. Η πρόσβαση στα δεδομένα σύμφωνα με τις περιπτώσεις β’ και γ’ της παρ. 1, καθώς και με το άρθρο 116, γίνεται μετά από αίτηση που υποβάλλεται ηλεκτρονικά στο Μητρώο, χωρίς άλλες προϋποθέσεις, κατ ́ εφαρμογή της περ. στ’ της παρ. 1 του άρθρου 6 του Γ.Κ.Π.Δ, και στην οποία προσδιορίζεται ο σκοπός επεξεργασίας σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 116 του παρόντος. Ειδικώς στις περιπτώσεις β’ και γ’ της παρ. 1, η αίτηση υποβάλλεται από πιστωτή που έχει συνδεθεί με το Μητρώο κατά την έννοια της παρ. 3 του άρθρου 113. -[Αιτιολογία: Το υποκείμενο των δεδομένων, η ΑΠΔΠΧ και οι εισαγγελικές αρχές δεν στηρίζονται στο έννομο συμφέρον (περ. στ’ της παρ. 1 του άρθρου 6 του ΓΚΠΔ) για να αποκτήσουν πρόσβαση σε προσωπικά δεδομένα και, κατά συνέπεια, πρέπει να εξαιρεθούν από την εφαρμογή του πρώτου εδαφίου. Συγκεκριμένα, το υποκείμενο των δεδομένων έχει δικαίωμα πρόσβασης στα προσωπικά δεδομένα του σύμφωνα με το άρθρο 15 του ΓΚΠΔ. Η ΑΠΔΠΧ αποκτά πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα προς εκπλήρωση καθήκοντός της σύμφωνα με το άρθρο 57 παρ. 1 στοιχείο α, δ, στ, η, ιβ και κβ του ΓΚΠΔ και το άρθρο 13 παρ. 1 στοιχείο α, ζ και η του ν. 4624/2019, αλλά και προς άσκηση δημόσιας εξουσίας που έχει ανατεθεί σε αυτήν σύμφωνα με το άρθρο 58 παρ. 1 στοιχείο α, β, δ, ε και στ του ΓΚΠΔ και το άρθρο 15 του ν. 4624/2019. Οι αρχές επιβολής του νόμου αποκτούν πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα προς εκπλήρωση καθήκοντός τους σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4624/2019. Επιπλέον, όταν το υποκείμενο των δεδομένων υποβάλλει αίτημα πρόσβασης στα προσωπικά του δεδομένα κατά άρθρο 15 του ΓΚΠΔ, δεν είναι συμβατό με τον ΓΚΠΔ και τον ν. 4624/2019 να απαιτείται να "προσδιορίζεται ο σκοπός επεξεργασίας σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 116 του παρόντος". Επίσης, η ΑΠΔΠΧ και οι εισαγγελικές αρχές δεν υποχρεούνται να προσδιορίζουν τον σκοπό επεξεργασίας σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 116, σε αντίθεση με τα όσα προβλέπει η παρ. 2 του άρθρου 115, καθώς λειτουργούν στην περίπτωση αυτή προς εκπλήρωση καθήκοντός τους ή προς άσκηση δημόσιας εξουσίας. Αποφυγή περιττής επανάληψης στη φράση "περιπτώσεις των περ. β’ και γ’".] Άρθρο 116 1. Η Τράπεζα χορηγεί στον αιτούντα την Πιστωτική Έκθεση του υποκειμένου δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς, βάσει των δεδομένων που διαθέτει, ύστερα από αίτηση που υποβάλλεται στο Μητρώο από τα πρόσωπα που προβλέπονται στην παρ. 1 του άρθρου 115. Σε κάθε περίπτωση, η Πιστωτική Έκθεση χορηγείται υπό τις ειδικότερες διακρίσεις της Πράξης του Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος που εκδίδεται σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην περ. ζ’ της παρ. 1 του άρθρου 120. Η αίτηση στο Μητρώο υποβάλλεται ηλεκτρονικά και το υποκείμενο δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς απολαμβάνει όλων των δικαιωμάτων του κατά τον Γ.Κ.Π.Δ.. 1. ... κατά τον Γ.Κ.Π.Δ. και τον ν. 4624/2019. -[Αιτιολογία: Προσθήκη του ελληνικού νόμου, καθώς σύμφωνα με το άρθρο 32 του ν. 4624/2019 προβλέπονται περιορισμοί του δικαιώματος ενημέρωσης, το οποίο ρυθμίζεται από το άρθρο 14 του ΓΚΠΔ. Εξαιρετικά σημαντικό για το ενδεχόμενο μη ενημέρωσης του υποκειμένου των δεδομένων όταν η πρόσβαση γίνεται από αρχές επιβολής του νόμου (άρθρο 32 παρ. 1 περ. β υποπερ. ββ του ν. 4624/2019).] Άρθρο 116 2. Στην αίτηση αναφέρεται και ο σκοπός της επεξεργασίας των δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς, καθώς και της χορήγησης και διαβίβασης της Πιστωτικής Έκθεσης, κατά τις ακόλουθες διακρίσεις: 2. Στην αίτηση, όταν υποβάλλεται κατά τις περιπτώσεις β’ και γ’ της παρ. 1 του άρθρου 115, αναφέρεται και ο σκοπός της επεξεργασίας των δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς, καθώς και της χορήγησης και διαβίβασης της Πιστωτικής Έκθεσης, κατά τις ακόλουθες διακρίσεις: -[Αιτιολογία: Ένα από τα πρόσωπα που δύνανται να αιτηθούν την Πιστωτική Έκθεση είναι και το ίδιο το υποκείμενο δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς, σύμφωνα με το άρθρο 115 παρ. 1 στοιχείο α του ΣχΝ, και δεν είναι συμβατό με τον ΓΚΠΔ και τον ν. 4624/2019 να απαιτείται το υποκείμενο των δεδομένων να αναφέρει σκοπό επεξεργασίας, χορήγησης και διαβίβασης της Πιστωτικής του Έκθεσης προκειμένου να αποκτήσει πρόσβαση στα δεδομένα του. Επίσης, η ΑΠΔΠΧ και οι εισαγγελικές αρχές δεν υποχρεούνται να προσδιορίζουν τον σκοπό επεξεργασίας, χορήγησης και διαβίβασης της Πιστωτικής Έκθεσης, καθώς λειτουργούν στην περίπτωση αυτή προς εκπλήρωση καθήκοντός τους ή προς άσκηση δημόσιας εξουσίας.] Άρθρο 117 5. Οι πιστωτές επιτρέπεται να χρησιμοποιούν τα δεδομένα, στα οποία παρέχεται πρόσβαση από το Μητρώο, αποκλειστικά για τη διαχείριση του πιστωτικού κινδύνου και τη βελτίωση της ποιότητας των πιστωτικών πληροφοριών που έχουν στη διάθεσή τους για τα υποκείμενα των δεδομένων. Εφόσον οι πιστωτές προβαίνουν σε περαιτέρω επεξεργασία των δεδομένων που λαμβάνονται από το Μητρώο, λειτουργούν ως υπεύθυνοι επεξεργασίας κατά την έννοια του Γ.Κ.Π.Δ., σε σχέση δε με τη διαβίβαση στο Μητρώο των δεδομένων σύμφωνα με το άρθρο 113 θεωρούνται εκτελούντες την επεξεργασία. Προς τούτο, συνάπτεται σχετική σύμβαση με την Τράπεζα σύμφωνα με το άρθρο 28 του Γ.Κ.Π.Δ. Αντίστοιχη σύμβαση συνάπτεται και μεταξύ της Τράπεζας και της Τειρεσίας Α.Ε. 5. ... μεταξύ της Τράπεζας και της Τειρεσίας Α.Ε.. Οι συμβάσεις αυτές δημοσιεύονται στον ιστότοπο της Τράπεζας. -[Αιτιολογία: Κατά τη διαβίβαση στο Μητρώο των δεδομένων σύμφωνα με το άρθρο 113, οι πιστωτές δεν προβαίνουν σε επεξεργασία προσωπικών δεδομένων για λογαριασμό της Τράπεζας της Ελλάδος, ως υπεύθυνου επεξεργασίας, και κατά συνέπεια οι πιστωτές δεν αποτελούν εκτελούντες την επεξεργασία (άρθρο 4 στοιχείο 8 του ΓΚΠΔ). Οι πιστωτές έχουν ήδη την ιδιότητα του υπεύθυνου επεξεργασίας καθώς καθορίζουν τους σκοπούς και τον τρόπο της επεξεργασίας (άρθρο 4 στοιχείο 7 του ΓΚΠΔ). Εξάλλου, το ότι με τον ΓΚΠΔ η ευθύνη του υπεύθυνου επεξεργασίας και του εκτελούντα την επεξεργασία πλέον δεν διαφέρουν, δεν σημαίνει ότι σε ελληνικό νομοθετικό κείμενο αρμόζει να αποδίδονται πλημμελώς νομικοί χαρακτηρισμοί των μερών. Προσθήκη υποχρέωσης δημόσιας αναρτησης των συμβάσεων, καθώς η δημόσια ενημέρωση αποτελεί εφαρμογή της αρχής της διαφάνειας του ΓΚΠΔ.] Άρθρο 120 1. Με πράξη του Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος καθορίζονται: ... δ. Το περιεχόμενο των αιτήσεων χορήγησης πιστωτικών εκθέσεων, οι όροι και οι προϋποθέσεις υποβολής τους στο Μητρώο και η άσκηση από τα υποκείμενα των δεδομένων των δικαιωμάτων τους. δ. Το περιεχόμενο των αιτήσεων χορήγησης πιστωτικών εκθέσεων, οι όροι και οι προϋποθέσεις υποβολής τους στο Μητρώο, καθώς και το περιεχόμενο των αιτήσεων άσκησης από τα υποκείμενα των δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς των δικαιωμάτων τους. -[Αιτιολογία: Διαγραφή του άστοχου όρου "υποκείμενα των δεδομένων", καθώς η διάταξη αναφέρεται σε "υποκείμενα των δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς", όπως αυτά ορίζονται στο άρθρο 111 στοιχείο κ.. Επαναδιατύπωση ώστε να γίνεται σαφές τι καθορίζεται από τον Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος Α.Ε. σχετικά με τις αιτήσεις για την άσκηση δικαιωμάτων.] Άρθρο 120 1. Με πράξη του Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος καθορίζονται: ... στ. Ο χρόνος τήρησης στο Μητρώο των δεδομένων, ήτοι των προσωπικών πληροφοριών και των δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς, ανάλογα με την κατηγορία αυτών και την εξόφληση ή μη της οφειλής, τηρουμένης της κείμενης νομοθεσίας. στ. Ο χρόνος τήρησης στο Μητρώο των πληροφοριών ταυτοποίησης οφειλέτη, των γενικών πληροφοριών οφειλέτη και των δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς, ανάλογα ... -[Αιτιολογία: Απαλοιφή του όρου "προσωπικών πληροφοριών", ο οποίος δεν έχει οριστεί και αντικατάστασή του με τον όρο "πληροφοριών ταυτοποίησης οφειλέτη". Προσθήκη του χρόνου τήρησης των "γενικών πληροφοριών οφειλέτη".]