• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Μηχανικός ΠΕ' | 12 Ιουλίου 2023, 13:47

    Τα 20 λεπτά το χιλιόμετρο είναι λίγα. Με την ΚΥΑ αριθ. 2066219/9816/0022/16-09-1997 καθορίστηκε η χιλιομετρική αποζημίωση των μετακινούμενων υπαλλήλων για υπηρεσία με ιδιόκτητα μεταφορικά μέσα σε τριάντα πέντε (35) δραχμές για κάθε χιλιόμετρο, ήτοι 0,10€/χλμ Με την ΚΥΑ αριθ. 2/21858/0022/11-04-2001 καθορίστηκε η χιλιομετρική αποζημίωση των μετακινούμενων υπαλλήλων για υπηρεσία με ιδιόκτητα μεταφορικά μέσα σε σαράντα (40) δραχμές για κάθε χιλιόμετρο, ήτοι 0,12€/χλμ Με την ΚΥΑ αριθ. 2/52971/0022/31-08-2007 καθορίστηκε η χιλιομετρική αποζημίωση των μετακινούμενων υπαλλήλων για υπηρεσία με ιδιόκτητα μεταφορικά μέσα σε 0,15€ για κάθε χιλιόμετρο. Η ενδεικτική μέση τιμή της αμόλυβδης βενζίνης το 1997 ήταν 190 δραχμές, ήτοι 0,558€ Η ενδεικτική μέση τιμή της αμόλυβδης βενζίνης το 2001 ήταν 240 δραχμές, ήτοι 0,704€ Η ενδεικτική μέση τιμή της αμόλυβδης βενζίνης το 2007 διακυμάνθηκε από 0,984€ έως 1,041€. Σήμερα η μέση ενδεικτική λιανική τιμή αμόλυβδης είναι 1,548€, όταν τον Οκτώβριο του 2022 η τιμή είχε εκτιναχθεί στα 2,118€. Πιστεύω ότι εύλογα η τιμή της χιλιομετρικής αποζημίωσης θα έπρεπε να διαμορφωθεί στα 0,25€/χλμ καλύπτοντας την διαφορά της δαπάνης κατά 50% από το 2007 (ήτοι 1,50 x 0,15 = 0,225), καθώς και των αυξημένων εξόδων συντήρησης των οχημάτων (προσαύξηση κατά 0,025€/χλμ) Για την ημερήσια αποζημίωση θα πρέπει να υπάρξει τροποποίηση και ενιαία αντιμετώπιση για όλες τις κατηγορίες, ανεξαρτήτως χιλιομετρικής απόστασης, με τιμή στα 50€/ημέρα.