• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΑΨΑΛΗΣ' | 18 Ιουλίου 2023, 08:48

    Τροποποίηση του Άρθρου 38 περίπτωση 2γ: «Μέλη Ε.ΔΙ.Π. της Α.Ε.Ν. και της Α.Ε.Α., καθώς και εκπαιδευτικό προσωπικό των Α.Ε.Ν. που διατηρεί προσωποπαγείς θέσεις, σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 15 του ν. 3450/2006 (Α΄ 64), εκατό (100) ευρώ» και παράλληλα ένταξη του επιδόματος μελών ΕΔΙΠ των ΑΕΑ στις αντίστοιχες διατάξεις των ΕΔΙΠ των ΑΕΙ. Για τη χορήγηση επιδόματος 300 ευρώ αντί των 100 ευρώ, υπάρχει ήδη δικαστική απόφαση, καταδικαστική του ΥΠΟΙΚ, που ζητά τη Συμμόρφωση της Διοίκησης. Μόλις προχθές ως Πρόεδρος της ΑΕΑ Αθήνας και αρμόδιος Οικονομικός Διατάκτης κατέβαλα για λογαριασμό του Ελληνικού Δημοσίου τους τόκους υπερημερίας σε 5 μέλη ΕΔΙΠ που είχαν προσφύγει «κατά του Ελληνικού Δημοσίου, νομίμως εκπροσωπουμένου από το ΥΠΟΙΚ». Πρόκειται για την 2279/2021 Μ/Μ ΔΠρ. Θεσσαλονίκης και την 1609/2022 του ΔΕφ Θεσσαλονίκης (από 4-4-22 κατ’ Έφεση Δίκη Διοικητικού Εφετείου Θεσσαλονίκης (ΕΦ1410/25.10.2021 – αριθ. καταχ. ΕΦ1941/24-11-21, στην οποία νομίμως παρέστη πληρεξούσια του ΝΣΚ εκπροσωπώντας τον κ. Υπουργό Οικονομικών). Η Απόφαση ορίζει ότι το εν λόγω επίδομα των μελών ΕΔΙΠ των ΑΕΑ αντιστοιχεί στο προβλεπόμενο από το άρθρο 131 παρ. 1α, του Ν4472/2017 Ειδικό Επίδομα Διδασκαλίας και Έρευνας. Παρακαλώ πολύ δείτε την Απόφαση διότι το κράτος έχει συνέχεια και οφείλουμε να σεβόμαστε τους θεσμούς – όλως ιδιαιτέρως δε, την δικαστική εξουσία – που ρυθμίζουν κάθε λογής νομοθετικά αβλεπτήματα. Εν προκειμένω, γιατί γίνεται σεβαστή από το ΥΠΟΙΚ μόνον η Απόφαση ΣτΕ1911/2022 και όχι η ΔΕφ Θεσσαλονίκης 1609/2022;