• Σχόλιο του χρήστη 'Βασίλης Παπαδόπουλος' | 24 Δεκεμβρίου 2009, 20:07

    Εισπρακτικά περιβαλλοντικά τέλη! Η παλαιότητα δεν ταυτίζεται με τη ρύπανση. Η συντήρηση και χρήση μπορούν να δικαιολογήσουν την περιβαλλοντική επιβάρυνση ενός μέσου μεταφοράς σε συνδυασμό με τους εναλλακτικούς τρόπους μεταφοράς που έχει ο κάθε οδηγός. Με τη γενναιόδωρη αύξηση των τελών δε λήφθηκε υπόψη από τους φωστήρες του ΠΕΧΩΔΕ η προδιαγραφή Euro. Είναι δυνατόν να πληρώνουν διαφορετικό "περιβαλλοντικό" τέλος ίδια αυτοκίνητα με άλλη ημερομηνία κυκλοφορίας; Μια Ferrari που κάνει πχ 5000 χλμ το χρόνο ρυπαίνει περισσότερο από ένα Hyundai Accent που κάνει 20.000 χλμ ετησίως; Όποιος επιθυμεί ας κάνει την πράξη με τα gr/km και θα δει. Λαϊκισμός είναι να φορολογείς τον κυβισμό με πρόσχημα το περιβάλλον. Αν θέλουν να διορθώσουν την κατάσταση ας πιστοποιήσουν τα δημόσια ΚΤΕΟ όπως τα ιδιωτικά. Τουλάχιστον αυτά λόγω τήρησης προτύπων είναι στοιχειωδώς αξιοπρεπή. Ποιός όμως κοιτά τα δελτία τεχνικού ελέγχου στο Υπ. Μεταφορών;