• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ' | 7 Φεβρουαρίου 2024, 14:06

    "Ελεγκτική και διαπιστωτική αρμοδιότητα έχουν οι οικείοι Δήμοι" Άρα η ευθύνη πλέον μεταβιβάζεται στους Δήμους καθώς τα μικτά κλιμάκια που προβλέπονται συστήνονται μια φορά στη πενταετία. Σε συνδυασμό των άρθρων 17, 18 & 19 απαιτούνται οι κάτωθι ενέργειες σε κάθε έλεγχο: 1) Ενημέρωση Κτηματικής 2) Ενημέρωση Αστυνομίας 3) Ενημέρωση Λιμεναρχείου (όπου απαιτείται) 4) Ενημέρωση ΑΑΔΕ 5) Έκθεση αυτοψίας-Πόρισμα 6) Φωτογραφική τεκμηρίωση 7) Σχεδιαστική αποτύπωση-Μέτρηση της παράβασης (Πως αλλιώς θα προκύψει το μέγεθος της παράβασης;) 8) Εντολή απομάκρυνσης 9) Πράξη επιβολής προστίμου 10)Καταγγελία σύμβασης παραχώρησης (όπου απαιτείται) 11)Διακοπή λειτουργίας & σφράγιση επιχείρησης (όπου απαιτείται) 12)Πρωτόκολλο κατεδάφισης (όπου απαιτείται) 13)Ενημέρωση πληροφορικού συστήματος 14)Πινακίδα σφράγισης καταστήματος (εντός 24 ωρών) Όλα τα ανωτέρω έγγραφα συντάσσονται επιδίδονται ή θυροκολλούνται αυθημερόν. Ειλικρινά, θεωρείτε ότι υφίσταται τέτοιος τεχνολογικός και ψηφιακός εξοπλισμός και προσωπικό στους Δήμους για να γίνονται αυθημερόν όλα αυτά σε αίθριο χώρο ασχέτως του ποια υπηρεσία έχει την ευθύνη σύνταξης του κάθε εγγράφου; Η ουσία ενός νόμου δεν μπορεί δεν μπορεί να είναι η αποποίηση και η μεταβίβαση ευθυνών χωρίς να υφίστανται οι απαραίτητες υποδομές. Με ποιο τρόπο οι Δήμοι θα έχουν έτοιμες πινακίδες; Τα πρόστιμα του Γ.Κ.Λ. που επιβάλλουν τα αρμόδια λιμεναρχεία στους χώρους ευθύνης τους συνεχίζουν να υφίστανται; Οι επιχειρηματίες σε αυτούς τους χώρους θα πληρώνουν διπλά πρόστιμα; Οι Δήμοι θα κάνουν όλη τη δουλειά και τα πρόστιμα θα είναι υπέρ του Δημοσίου.