• Σχόλιο του χρήστη 'Δ.Γ.' | 25 Δεκεμβρίου 2009, 04:20

    Αξιότιμε κύριε Υπουργέ, Ως μηχανικός Η/Υ θα σας προτείνω ο,τι διδάχθηκα τόσα χρόνια σε πανεπιστημιακό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο: 1. Καταγραφή ΟΛΩΝ των ροών εργασιών, τους υφιστάμενους μέσους χρόνους ολοκλήρωσης καθώς και τη συχνότητα που εκτελούνται. 2. Μελέτη απλοποίσης-βελτίωσης αυτών ώστε να μειωθεί τόσο ο χρόνός που ασχολείται κάποιος υπάλληλος με αυτές, όσο και ο συνολικός χρόνος ολοκλήρωσης τους. 3. Υλοποίηση συστήματος flow management μεσω του οποίου θα επιτυγχάνεται η ηλεκτρονική σύμπραξη και διεκπεραίωση των αιτημάτων εσωτερικά απο τους αρμόδιους υπαλλήλους των Δ.Ο.Υ. Καταρχην για τις χρονοβόρες και υψηλής συχνότητας διαδικασίες και έπειτα για τις υπόλοιπες. 4. Δημιουργία front office και back office ώστε τα αιτήματα των πελατών (φορολογουμένων) να επεξεργάζονται ηλεκτρονικά βάσει του flow management συστήματος. 5. Δημιουργία 3 καναλιών επικοινωνίας με τους πολίτες (καταστήματα Δ.Ο.Υ., τηλέφωνο, internet) 6. Έλεγχος των εργασιών που διεκπεραιώνονται απο τον εκάστοτε υπάλληλο. Παράλληλα, μέσω της συνεχούς εκπαίδευσης των υπαλλήλων θα υπάρξει υψηλότερη ποιότητα υπηρεσιών τόσο προς τον πολίτη, όσο και προς το ίδιο το κράτος. Τα παραπάνω θα οδηγήσουν: 1. Στη μείωση της ταλαιπωρίας των φορολογουμένων. 2. Στην αύξηση της παραγωγικότητας τους αφου δε θα χρειάζεται να ζητουν άδεια απο τον εργοδότη τους για κάθε απλή συναλλαγή με τις ΔΟΥ. 3. Στην μείωση των ενδεχώμενων πελατειακών σχέσεων που δημιουργούνται μεταξύ υπαλλήλων και φορολογουμένων. 4. Στην παρακολούθηση της απόδοσης των εργαζομένων ώστε να γίνεται ισοκατανομή μεταξύ των υπαλλήλων και να μπορουν να ανιχνευθούν τα σημεία στα οποία οι υπάλληλο καθυστερουν αδικαιολόγητα μια εργασία. 5. Στην ενημέρωση των φορολογουμένων για το στάδιο ολοκλήρωσης του αιτήματος του. 6. Στη δυνατότητα εξυπηρέτησης απο οποιαδήποτε Δ.Ο.Υ. Θα πρότεινα να μελετηθεί το σύστημα λειτουργίας των τραπεζών καθότι θα μπορούσε να θεωρηθεί ως συναφούς αντικειμένου. Με εκτίμηση, Δ.Γ.