• Σχόλιο του χρήστη 'Νικόλαος Ιωάννου' | 14 Φεβρουαρίου 2024, 14:47

    Άρθρο 2 Αντικείμενο Στο εν λόγω σχέδιο Νόμου ωστόσο, εξακολουθεί να υφίσταται η οριζόντια αντιμετώπιση Πώς είναι δυνατόν και δίκαιο, για την επιχειρηματικότητα αλλά και την ίδια αυτή αξιοποίηση του αιγιαλού, το νομοσχέδιο να προσεγγίζει με το ίδιο πρίσμα παραλίες που βρίσκονται κοντά σε αστικά κέντρα ή πρωτεύουσες Νομών που δέχονται χιλιάδες επισκέπτες κάθε σαββατοκύριακο και χιλιάδες τουρίστες κάθε καλοκαίρι και παραλίες απομακρυσμένες και πολλές φορές δυσπρόσιτες οι οποίες εν τέλη έχουν και μια διαφορετική ταυτότητα του κοσμικού ; Πώς είναι δυνατόν και δίκαιο, το νομοσχέδιο να προσεγγίζει με το ίδιο πρίσμα επιχειρήσεις που λειτουργούν σε παραλίες με πολύ μεγάλο πλάτος και μήκος, (δηλ. παραλίες μεγάλης έκτασης) και επιχειρήσεις που λειτουργούν σε παραλίες με μικρό μήκος και πλάτος (δηλ. παραλίες μικρής έκτασης) ; Πώς είναι δυνατόν και δίκαιο επίσης, το νομοσχέδιο να προσεγγίζει με το ίδιο πρίσμα όλες τις επιχειρήσεις αξιοποίησης του αιγιαλού, αδιαφορώντας ή αγνοώντας για το μέγεθος τους, το ύψος της κάθε επένδυσης και εύρος των υποδομών της, την προσφορά της σε θέσεις εργασίας, την ποσότητα και ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών της και τελικά την συμβολή της στην οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη κάθε περιοχής ; Ένας πρωτεύων στόχος του νομοσχεδίου θα πρέπει να είναι η σωστή λειτουργία των επιχειρήσεων και όχι η αιμοδοσία τους από την επιβολή αυστηρών προστίμων που θα επιβάλλονται αμέσως και θα οδηγούν σε σφράγιση ή και σε διακοπή λειτουργίας λόγω οικονομικών δυσχερειών. Στόχος πρέπει να είναι ο συνετισμός τους βάσει των πραγματικών και ορθολογικών συνθηκών λειτουργίας τους. Βασικός στόχος επίσης, θα πρέπει να είναι η εκλογίκευση και η απλούστευση της γραφειοκρατίας αναφορικά με την αξιοποίηση του αιγιαλού από επιχειρήσεις. Η γραφειοκρατία στη σημερινή της μορφή αποτρέπει κυριολεκτικά την ανάπτυξη ιδιωτικών επενδύσεων - αλλά και την αναβάθμιση των υφισταμένων - η λειτουργία των οποίων θα συνέβαλε ιδανικά, στην τόνωση της υγειούς και ποιοτικής επιχειρηματικότητας, της εργασίας, της τεχνογνωσίας και εν τέλει στην ισχυροποίηση του brand name τόσο της περιοχής, όσο και του τουριστικού και πολιτιστικού της προϊόντος.