• Άρθρο 7 Καθίσταται σαφές ότι με το άρθρο 7 επιχειρείται μία μετατόπιση των φορέων στους οποίους αναγνωρίζεται η εξουσία παραχώρησης δικαιωμάτων χρήσης αιγιαλού και παραλίας, από τους ΟΤΑ (που ισχύει σήμερα) προς το Δημόσιο και την ΕΤΑΔ, προβλέποντας ωστόσο την υποχρέωση απόδοσης σημαντικού τμήματος των εισπραττόμενων πόρων στους ΟΤΑ. Επίσης συνάγεται ότι εφαρμόζεται ο ν. 4412/2016 για τον καθορισμό των δικαιούχων της παραχώρησης (βλ. πχ. άρθρο 8 παράγραφοι 6-7 που μιλάει για «διακήρυξη», «πλειοδοτική δημοπρασία» κλπ). Θεωρούμε πολύ ορθή την επιχειρούμενη μετατόπιση/αλλαγή, η οποία πράγματι κινείται προς την κατεύθυνση προστασίας του δημοσίου συμφέροντος, διότι με τον τρόπο αυτό διασφαλίζεται μια πιο αποτελεσματική και δίκαιη διαδικασία επιλογής παραχωρησιούχων, λαμβανομένου υπόψη ότι στους δήμους επικρατεί συχνά αδιαφάνεια, πελατειακές σχέσεις αλλά και χαλαροί ελεγκτικοί μηχανισμοί για την εποπτεία και τον έλεγχο της ορθής τήρησης των όρων των συμβάσεων παραχώρησης αφού χορηγηθούν.