• Σχόλιο του χρήστη 'stefanos' | 25 Δεκεμβρίου 2009, 11:32

    1. να δημιουργηθούν γραφεία εξυπηρέτησης κοινού, με αρκετούς υπαλλήλους, κατάλληλα εκπαιδευμένους. Όπως ο λογιστής οφείλει να γνωρίζει όλες τις φορολογικές διαδικασίες.. Όπως ο επιχειρηματίας οφείλει να γνωρίζει όλες τις φορολογικές διαδικασίες.. Έτσι να υπάρχουν και κάποιοι υπάλληλοι που να γνωρίζουν όλες τις διαδικασίες (όχι μόνο τα του τμήματός τους), να βοηθάει και το μηχανογραφικό σύστημά τους, για να εξυπηρετούν τους πάντες για τα πάντα. Στη συνέχεια, να προωθούν/ενημερώνουν τα αρμόδια τμήματα για τους περαιτέρω ελέγχους. Να υπάρχει ειδική σειρά για τους επιχειρηματίες - λογιστές και ξεχωριστή για την εξυπηρέτηση των ιδιωτών. 2. έκδοση ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ φορολογικής νομοθεσίας στο internet (ΚΦΕ, ΚΒΣ, ΦΠΑ κλπ), η οποία να ενημερώνεται άμεσα, με τις αλλαγές κάθε νόμου. Άμεση δημοσίευση στο internet όλων των ΠΟΛ, διοικητικών λύσεων κτλ αυθημερόν. Υποβολή όλων των δηλώσεων (εκτός ίσως ορισμένων περιπτώσεων που χρήζουν ιδιαίτερης μεταχείρισης) μέσω internet. Όχι τόσες πολλές αλλαγές στη φορολογική νομοθεσία (3-4 νόμοι κάθε χρόνο με αλλαγές παντού, και δεκάδες ΠΟΛ για να διευκρινήσουν αυτούς τους νόμους και τα προβλήματα που προκαλούνται). 3. ενίσχυση με ανθρώπινο δυναμικό του τηλεφωνικού κέντρου της ΓΓΠΣ, για την καθημερινή καθοδήγηση σε όλα τα φορολογικά θέματα/διαδικασίες. 4. εφαρμογή συστήματος ελέγχου (πχ, πρωτόκολλο όχι χειρόγραφο, αλλά μηχανογραφικό, που να βγάζει άμεσα ημερομηνία) και μέτρησης απόδοσης σε ΟΛΟΥΣ τους υπαλλήλους ΔΟΥ, από κεντρική υπηρεσία. Επιτόπιο αιφνιδιαστικοί έλεγχοι από υπηρεσία εσωτερικών υποθέσεων για την ακριβή διαπίστωση της κατάστασης λειτουργίας σε κάθε ΔΟΥ. Θα είναι αποτελεσματική, αν καταφέρει να "πιάσει" φαινόμενα χρηματισμού, τα οποία υπάρχουν αλλά όλοι εθελοτυφλούν.