• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΗΝΑΣ' | 26 Δεκεμβρίου 2009, 14:13

    Συμφωνό απόλυτα ότι η φορολογικές δηλωσεις πρέπει να γίνονται αποκλεστικά με ηλεκτρονικό τρόπο κ η εφορίες να κάνουν ουσιαστική δουλειά και όχι data entry. Ετσι προτείνω τα παρακάτω κανάλια: 1.Internet - απο το σπίτι. 2.Internet - από ΚΕΠ και Δήμους, με ραντεβού 3.Voice Recognition μέσω τηλεφώνου, όπου ο πολίτης θα λέει π.χ. γραμμή 501 πόσο 19.000 ευρώ, γραμμή 600 ποσό 1.500 ευρώ, είναι εκπληκτικό το πως κλείνεις εισηρία σινεμα στο village 4.Internet - από Λογιστικό γραφείο που θα έχει φοιτητές οικονομικών stage και θα πληρώνονται με fix αμοιβή π.χ. 20 ευρώ για την καταχώριση. Επίσης: Μαζί με την φορμα φορολογικής δήλωσης να αποστέλλετε και ένα χαρτί με αυτοκόλλητους αριθμούς.Αυτούς να τους κολλάς στην δήλωση για να σχηματίσεις το πόσό που θέλεις. Ετσι θα μπορείς να πας στο ΚΕΠ να στο σκανάρει και να φτιάξει γρηγορα ένα αρχείο που θα κάνει upload ο υπάλληλος του KEΠ στο TAXIS. Τέλος: Όλα τα δικαιολογιτηκα να μπορούν να γίνουν scan και upload στο Taxis, στο ΑΦΜ του καθενός, ανα πάσα χρονική στιγμή και να παίρνεις αριθμό πρωτοκόλλου. Το upload θα μπορεί να γίνει απο οπουδήποτε έχει internet αρκεί να είσαι πιστωποιημένος χρήστης, ενώ αυτή την εργασία να δίνεις αντίγραφα στο ΚΕΠ που θα τα κάνουν scan & upload και θα σου στέλνουν με SMS όταν το κάνουν τον αριθμό πρωτοκόλλου. Ετσι ο εφοριακός θα μπορεί να κάνει ένα προ-έλεγχο απο το γραφείο του χωρίς να ψαχνει το φορολογούμενο και τις χαρτινες αποδειξεις. Προσοχή στις θερμικές αποδείξης που ξεθωριαζουν μετά απο μερικούς μήνες.