• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΤΕΡΖΟΓΛΟΥ' | 27 Δεκεμβρίου 2009, 02:01

    Τα τέλη κυκλοφορίας αποτελούν συμπληρωματικό μέτρο φορολόγησης των φυσικών προσώπων. Το μέτρο αυτό σήμερα αποτελεί πέρα για πέρα το πιο άδικο μέτρο φορολόγησης. Σύμφωνα με τα τωρινά μέτρα μια οικογένεια που διαθέτει 3 Mercedes των 1800 κ.ε. πληρώνει λιγότρο από τον πολίτη που επέλεξε να κυκλοφορεί ένα φθηνό diesel των 2000 κ.ε. Επίσης ένας φτωχός πολίτης που δεν έχει δυνατότητα αλλαγής του αυτοκινήτου του θα πρέπει να πληρώσει περισσότερα από εναν πλούσιο που διαθέτει νέο μοντέλο των 4000 κ.ε. Επειδη το κράτος δεν μπορεί πρακτικά να φοροληγήσει το αυτοκίνητο με βάση τη χρήστη του θα μπορούσε. Να φορολογήσει τα κυβικά / ιπποδύναμη του αυτοκινήτου πλήρως αναλογικα. π.χ. ενά ποσό ανά κυβικό εκατοστο. Να φορολογήσει επιπλέον τη ρύπανση που προκαλεί με βάση τα στοιχεία των εταιρειών αυτοκινήτων και μετέπειτα του ΚΤΕΟ. Αν δεν περάσει απο ΚΤΕΟ θα φορολογείται με το μέγιστο ποσοστό.