• Σχόλιο του χρήστη 'Ανώνυμος φτωχός' | 27 Δεκεμβρίου 2009, 02:44

    Καλά ρε παιδιά, κανένας φτωχός εδώ μέσα δεν υπάρχει; Κανένας πραγματικά φτωχός, όχι κάποιος που απλά δεν του φτάνουν όσα βγάζει για να ζει όπως θα ήθελε, ή όπως βλέπει να ζούνε άλλοι στην τηλεόραση κτλ; Και τι κάναμε στον φτωχό, αν τυχόν έχει κανένα παλιό αμάξι, να μην μπορεί να το έχει, να τον κάνουν να πηγαίνει με τα πόδια, γιατί οι κυριλέδες της Εκάλης είχαν μια μέρα έμπνευση και σύμφωνα με την τελευταία τάση της μόδας (πάντα) σκέφτηκαν "περιβαλλοντικά" οτι για τα χάλια που έχει το περιβάλλον φταίνε οι φτωχοί και πρέπει να πληρώσουν παραπάνω. Μα τι να πω, χρειάζεται βέβαια και εγκέφαλος για να μπορείς να σκεφτείς, αλλά εκτός από αυτή την προϋπόθεση, κατά τα άλλα είναι σχετικά απλό το θέμα. Οι φτωχοί πρέπει να επιδοτούνται γιατί περιβαλλοντικά είναι πιο αποδοτικοί. Μένουν σε παλιά σπίτια, που έχουν αλλάξει πολλά χέρια, άρα το ενεργειακό κόστος για την κατασκευή τους έχει αποσβεστεί εδώ και δεκαετίες και άρα δεν χρειάστηκαν την πρόσφατη κατανάλωση πόρων και ενέργειας (και μόλυνσης) ώστε να κατασκευάσουν σύγχρονα τεράστια πολυτελή σπίτια. Οι φτωχοί δεν μπορούν να θερμάνουν τα σπίτια τους επειδή δεν έχουν λεφτά να πληρώσουν για καλοριφέρ, είτε αερίου, είτε πετρελαίου, έχουν μια σόμπα και παίρνουν με το μπιτόνι πετρέλαιο από τα βενζινάδικα, λίγο λίγο και με το ζόρι. Αλήθεια δεν τους έχετε δει ποτέ; Είναι αόρατοι μέσα από το Cayenne Turbo; Επομένως μπορεί να μένουν σε σπίτια παλιά και "μη αποδοτικά", αλλά έτσι κι αλλιώς δεν μπορούν να αγοράσουν την ενέργεια για να τα θερμάνουν, άρα δεν μολύνουν κιόλας και σίγουρα ένα υπόγειο δυάρι έχει μικρότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα από μια βίλλα δυο στρεμμάτων στην Εκάλη έ; Επίσης οι φτωχοί δεν κυκλοφορούν πολύ, άρα δεν καταναλώνουν πολύ ενέργεια ούτε μολύνουν πολύ την ατμόσφαιρα επειδή δεν έχουν λεφτά για καύσιμα και ως γνωστόν η μετακίνηση (είτε με ιδιόκτητο μέσο, είτε με δημόσιο μέσο) είναι μεγάλο έξοδο για κάποιον φτωχό. Για την ακρίβεια, οι πολύ φτωχοί χρησιμοποιούν κατά κόρον και δίκυκλα, επειδή είναι το φθηνότερο μέσο μετακίνησης, μιλάμε για παλιά και άθλια δίκυκλα, που μάλλον κι αυτά θα απαγορευτεί να τα έχουν οι φτωχοί με κάποιο κόλπο περί ΚΤΕΟ δικύκλων (ή θα πρέπει να λαδώσουν "πάλι" στα ΚΤΕΟ για να κρατήσουν το δίκυκλό τους). Έτσι κι αλλιώς χαμένοι θα βγούνε και πάλι. Οι φτωχοί χρησιμοποιούν ενεργειακά καλύτερα και τα τρόφιμα, αφού δεν μπορούν να τα αγοράσουν εύκολα, άρα τα καταναλώνουν μέχρι τέλους και δεν πετάνε τίποτε. Τελικά, μήπως αντί να το πηγαίνουμε γύρω γύρω, θα είναι καλύτερα απλά να απαγορευτεί σε αυτή τη χώρα να ζούνε οι φτωχοί; Αλλά όχι, αφού και ο πιο φτωχός για να πιεί νερό πρέπει να πληρώσει ΦΠΑ, για να φάει πρέπει να πληρώσει ΦΠΑ, ας τον κρατήσουμε λοιπόν ζωντανό, αλλά ας του πάρουμε όλα τα υπόλοιπα που τυχόν έχει, γιατί μας χαλάει τη μόστρα, και γιατί στην τελική, τι μας νοιάζει, πόσους πραγματικά φτωχούς έχουμε στο (κυριλέ και τρέντυ, και, ίσως, κουλτουρέ) περιβάλλον μας, πόσους ξέρουμε; Άραγε αυτοί οι φτωχοί υπάρχουν πραγματικά, ή μήπως πρόκειται για άλλον ένα αστικό μύθο; Υπάρχει βέβαια, μια μικρή λεπτομέρεια. Οι φτωχοί ψηφίζουν κιόλας...