• Σχόλιο του χρήστη 'ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ' | 27 Δεκεμβρίου 2009, 11:10

    - Επειδή η περιβαλλοντική μόλυνση δεν είναι ευθέως ανάλογη με την παλλαιότητα του αυτοκινήτου (πολλές φορές τελείως άσχετη), αλλά κυρίως ανάλογη με την χρήση του (διανυόμενα χιλιόμετρα και καταναλισκόμενο καύσιμο), το περιβαλλοντικό τέλος θα πρέπει να επιβαρύνει το καύσιμο. - Σοβαρή πηγή ρύπανσης αποτελούν οι αρύθμιστοι καυστήρες των κεντρικών θερμάνσεων (πολλοί από αυτούς μαυρίζουν την ατμόσφαιρα με τα καυσαέριά τους) και η αλόγιστη χρήση των ΙΧ αυτοκινήτων στα κέντρα των πόλεων. Επομένως θα πρέπει να ενισχυθούν οι έλεγχοι της λειτουργίας των καυστήρων κεντρικών θερμάνσεων και να επιβάλλονται πρόστιμα όπου χρειάζεται και επίσης να μπουν φραγμοί στην εύκολη πρόσβαση των ΙΧ αυτοκινήτων στα κέντρα των πόλεων (έτσι ώστε να ενισχυθεί η χρήση των μαζικών μέσων μεταφοράς). - Μεγάλη ευθύνη στην περιβαλλοντική μόλυνση εχουν οι δήμοι και οι δημότες που δεν ανακυκλώνουν. Επομένως σ'αυτούς θα πρέπει να επιβάλλονται πρόστιμα. Ιδιαίτερα στους δήμους που δεν φροντίζουν να εγκαταστήσουν τις υποδομές ανακύκλωσης, όπως επίσης και στους δήμους που έχουν την τύχη να διαθέτουν ΑΠΕ και δεν τις αξιοποιούν.