• Σχόλιο του χρήστη 'Υπάτιος Μ. Μωυσιάδης' | 27 Δεκεμβρίου 2009, 16:32

    Οποιοδήποτε τμήμα της ΔΟΥ χρειάζεται έγγραφα άλλων δημόσιων υπηρεσιών να τα αναζητά αυτεπαγγέλτως χωρίς τη μεσολάβηση του φορολογούμενου. Πχ είναι αδιανόητο το Εθνικό Τυπογραφείο να έχει σε ηλεκτρονική μορφή τα ΦΕΚ και να μην μπορεί να τα στείλει στην κάθε εφορία ,ώστε να ενημερωθεί ο φάκελος της ανάλογης εταιρείας με τις αλλαγές που έχουν γίνει (Αλλαγή Δ.Σ, αύξηση ή μείωση μετοχικού κεφαλαίου κλπ), το ίδιο θα μπορούσε να γίνει και απο το τμήμα Ανωνύμων Εταιρειών της νομαρχίας. Επίσης είναι αδιανόητο ο ΟΑΕΕ να στέλνει βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας στον ασφαλισμένο, για να την χρησιμοποιήσει στο τμήμα του ΚΒΣ για θεώρηση βιβλίων και στοιχείων, αντί να την στείλει απευθείας στον ΚΒΣ της αρμόδιας ΔΟΥ ή εναλλακτικά η ΔΟΥ να αναζητά στη βάση δεδομένων των ασφαλιστικών οργανισμών την ασφαλιστική ενημερότητα. Το τμήμα Μητρώου της ΔΟΥ να γίνει ψηφιακό, ώστε να μην ταλαιπωρούμαστε στις ουρές για να δηλώσουμε μια μεταβολή. Η πιστοποίηση και τα απαραίτητα δικαιολογητικά να αποστέλλονται ψηφιακά στους Ελεγκτές για έλεγχο. Οι υπάλληλοι της ΔΟΥ θα πρέπει να επιμορφωθούν και να ασχοληθούν με τον έλεγχο και όχι με το να κάνουν τους χειριστές σφραγίδας και τους μεσολαβητές ανάμεσα στο φορολογούμενο και τον Ελεγκτή. Την δουλειά της καταχώρησης των στοιχείων πρέπει να την κάνει ο φορολογούμενος, έτσι ώστε ο εφοριακός να αφοσιωθεί στην δικιά του δουλειά που πρέπει να είναι η υποστήριξη και ο έλεγχος του φορολογούμενου. Η είσπραξη χρημάτων απο της ΔΟΥ να γίνεται μόνο μέσω τράπεζας και να καταργηθούν τα διπλότυπα. Να μπορεί δηλαδή η καθε εταιρεία να λαμβάνει στο email της μια ειδοποίηση για τα χρήματα που χρωστάει έτσι ώστε να τα εξοφλεί μέσω τράπεζας ( ebanking).