• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ' | 28 Δεκεμβρίου 2009, 12:35

    Για να γίνει εύκολα υλοποιήσιμη και αξιοπιστη η συλλογή και καταγραφή των αποδείξεων, προτείνω να καταγράφεται σε κάθε απόδειξη (όπως πχ γίνεται στα τιμολόγια)το ΑΦΜ του πελάτη μαζί με το ΑΦΜ του πωλητή. Αυτό θα πρέπει να γίνεται σε κάθε οικονομική συναλλαγή και να μεταφέρονται μέσω διαδικτύου στο τέλος της ημερήσιας εργασίας του καταστήματος στην αρμόδια βάση δεδομένων της εφορίας. Το χαρτί της απόδειξης που θα παίρνει ο πελάτης θα γράφει τα παραπάνω στοιχεία για να είναι εγκυρο. Οποτε θέλει ο πελάτης θα παίρνει μέσω internet από την εφορία το συνολικό του ποσό. Ευχαριστώ