• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΧΟΥΡΣΟΓΛΟΥ' | 28 Δεκεμβρίου 2009, 17:39

    ΤΑ ΦΕΤΕΙΝΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΙΚΑ ΑΚΡΙΒΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΚΥΡΙΩΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΧΩΝ ΠΑΛΑΙΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ, ΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΤΑ ΈΧΟΥΝ ΣΕ ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΟΥΝ ΕΛΑΧΙΣΤΑ (ΠΡΟΤΙΜΩΝΤΑΣ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ), ΤΙΜΩΡΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΕΞΟΝΤΩΤΙΚΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΣΧΕΔΟΝ ΙΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΙΑ ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΟΥΣ !!! ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Η ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ 1929 Κ.Ε. (ΑΝΤΙ ΤΟΥ ΛΟΓΙΚΟΥ ΤΩΝ 1999) ΤΙΜΩΡΕΙ ΜΕ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ ΕΤΗΣΙΑ ΠΟΣΑ ΟΣΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 2000 Κ.Ε. ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΕΝΟΙ ΤΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ (ΓΙΑ ΕΛΛΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΛΥΟΜΕΝΩΝ ΡΥΠΩΝ) ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΕΙ !! ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΛΙΓΩΤΕΡΩΝ ΔΙΑΝΥΟΜΕΝΩΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ ΑΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΕΙ. ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 2 ΛΥΣΕΙΣ: 1. Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΗΓΜΕΝΗ ΛΥΣΗ ΤΩΝ ΔΑΝΩΝ, ΜΕ ΤΣΙΠΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ (ΠΟΛΥΠΛΟΚΗ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΗ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ) 2. Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΤΙΜΗ ΠΩΛΗΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΗ, ΑΦΟΥ ΟΣΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ (ΑΡΑ ΡΥΠΑΙΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΌ ΑΥΤΟΎΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ), ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗς ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΟΥΣ. ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΜΕΣΑ ΣΤΟ 2010 ΤΑ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΣΟΥΦΛΙΑ, ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΑΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ ΜΕ ΜΕΤΡΑ ΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΑ.