• Σχόλιο του χρήστη 'Θ.Δ.' | 28 Δεκεμβρίου 2009, 17:40

    Ενας μεγάλος βραχνάς των φορολογουμένων και ειδικά των επιχειρήσεων είναι η έκδοση διαφόρων πιστοποιητικών για πολλές δραστηριότητες όπως συμμετοχή σε διαγωνισμούς του δημοσίου ή πληρωμές. Ενδεικτικά αναφέρω: Φορολογική ενημερότητα. Ασφαλιστική Ενημερότητα. Αν έχει κηρυχθεί η επιχείρηση σε πτωχευση. Πτωχευτικό συμβιβασμό (άλλο από το προηγούμενο) Αν έχει κηρυχθεί σε άλλο πρωτοδικείο πτωχευση. Περί τροποιήσεων καταστατικού. (Ο κατάλογος είναι ατελείωτος) Για όλα τα παραπάνω για να είναι η επιχείρηση σε εγρήγορση πρέπει να τα εκδίδει σε τακτά διαστήματα είτε θα τα χρειαστεί είτε όχι. Η έκδοση αυτή απαιτεί ένα μεγάλο κόστος για τις επιχειρήσεις (και δεν αναφέρομαι μόνο στα διαφόρων ειδών ..όσημα που εισπράττει το δημόσιο αλλά και στα γρηγορόσημα που απαιτούνται για αυτά καθώς και σε υπαλλήλους των επιχειρήσεων που η παραγωγική τους δραστηριότητα είναι να κάθονται στις ουρές των διαφόρων 'εκδοτών'. Τους ελέγχους αυτούς, που πρέπει να συνεχίσουν να γίνονται, να τους κάνουν οι φορείς (Δήμοι, δημόσιες υπηρεσίες, κρατικές επιχειρήσεις κλπ) απ' ευθείας με τα ταμεία, πρωτοδικεία κ.λ.π. όπως γίνεται, σε μεγάλο βαθμό με την φορολογική ενημερότητα. Θ.Δ.