• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΒΑΡΗΣ' | 28 Δεκεμβρίου 2009, 19:53

    Επειδή έχω πελάτες μου δικηγορικά γραφεία, λογιστές,ιατρούς κλπ που αγοράζουν χαρτικά και γενικά είδη χαρτοπωλείου, αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: Για όλα αυτά τα είδη τα οποία αγοράζονται πολύ συχνά και είναι πολύ μικρης αξίας, πρέπει να εκδίδω τιμολόγιο΄. Έτσι για ένα διορθωτικό π.χ ή ένα μαρκαδόρο, πρέπει να γράφω στο τιμολόγιο: 1. Eπωνυμία 2. Διεύθυνση 3. Επάγγελμα 4. ΑΦΜ 5. ΔΟΥ 6. Σκοπό διακίνησης 7. Διεύθυνση αποστολής 8. Διεύθυνση προορισμού 9. Ωρα 10.Σύνολο ποσότητας ολογράφως. Φυσικά υπάρχει και η δυνατότητα να εκδοθεί Δ.Α και να κοπεί στο τέλος τιμολόγιο, αλλά και στο Δ.Α υφίσταται η ίδια υποχρέωση για αναγραφή των ανωτέρω στοιχείων. Μήπως εξετάζετε τη δυνατότητα να απλοποιήσετε αυτό το καθεστώς και να θεσπίσετε κάτι άλλο που δεν θα έχει αυτή τη γραφειοκρατία και συγχρόνως δεν θα ζημιώνει το κράτος? (Ας πούμε θεωρημένες καταστάσεις που θα εκδίδονται από την επιχείρηση και θα αναγράφουν τις καθημερινές συναλλάγές που στο τέλος του μηνός θα μετασχηματίζονται σε τιμολόγιο)