• Σχόλιο του χρήστη 'nikolaos' | 28 Δεκεμβρίου 2009, 22:05

    Για να γίνει εύκολα υλοποιήσιμη και αξιοπιστη η συλλογή και καταγραφή των αποδείξεων, προτείνω να καταγράφεται σε κάθε απόδειξη (όπως πχ γίνεται στα τιμολόγια)το ΑΦΜ του πελάτη μαζί με το ΑΦΜ του πωλητή. Αυτό θα πρέπει να γίνεται σε κάθε οικονομική συναλλαγή και να μεταφέρονται μέσω διαδικτύου στο τέλος της ημερήσιας εργασίας του καταστήματος στην αρμόδια βάση δεδομένων της εφορίας. Το χαρτί της απόδειξης που θα παίρνει ο πελάτης θα γράφει τα παραπάνω στοιχεία για να είναι εγκυρο. Οποτε θέλει ο πελάτης θα παίρνει μέσω internet απο την ΔΟΥ το συνολικό ποσό. Επίσης θα πρέπει να εφαρμοστεί διευρημένο ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ, δεν μπορεί π.χ. ενας επαγγελματίας ή ένας υπάλληλος ή οποιοσδήποτε να δηλώνει εισοδήματα 10.000 ή 15.000 να έχει 2 ή 3 πολυτελή αυτοκίνητα, πολυτελή βίλα να ζει μέσα στη χλιδή και να μην πληρώνει μια, που τα βρήκε; πως τα απέκτησε; ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να εφαρμοσθεί ένα δίκαο φορολογικό σύστημα. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ.