• Σχόλιο του χρήστη 'Αντώνης Κασαπάκης' | 28 Δεκεμβρίου 2009, 23:49

    Προτείνω όλες οι Δημόσιες Υπηρεσίες, μεταξύ αυτών και οι ΔΟΥ να λειτουργούν με ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (ISO 9001) ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕ 2 ΛΟΓΙΑ ΤΟ ISO 9001; EINAI ENA ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟ ΕΧΕΙ: --> ΤΗ ΣΥΝΕΧΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (ΤΩΝ ΠΑΡΕΧΟΜΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΗΛ. ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ) --> ΤΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΣΥΧΕΝΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ (ΔΗΛ. ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ - ΓΙΑΤΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΠΕΛΑΤΗΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ) Εμείς που ασχολούμαστε με τα Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας, όταν πηγαίνουμε στις Επιχειρήσεις κάνουμε μια απλή ερώτηση στα στελέχη της επιχείρησης (Εργαζόμενοι και Διοίκηση): ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ; Και οι απαντήσεις ποικίλουν, αλλά η Μία και Σωστή απάντηση είναι η εξής: " Ο Π Ε Λ Α Τ Η Σ " Αυτός φέρνει τα χρήματα στην επιχείρηση, αυτός μας δίνει δουλειά, αυτός και μας την παίρνει κιόλας αν πάψει να φέρνει χρήματα, άρα ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ. Έιδικά λοιπόν στις ΔΟΥ αυτό έχει και άμεση εφαρμογή, γιατί εκεί πραγματικά οι Πολίτες φέρνουν τα λεφτά τους - άρα πρέπει να μείνουν και ικανοποιημένοι, καταρχήν από το Προσωπικό των ΔΟΥ, (και σε δεύερη φάση από την ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΩΝ ΦΟΡΩΝ ΜΕ ΤΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΕΡΓΑ - ΣΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΔΗΛ. ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ-ΠΟΛΙΤΗ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ) άρα όλοι αυτοί οι Δημόσιοι Υπάλληλοι ΚΑΤΑΡΧΗΝ πρέπει να αποκτήσουν αυτή τη νοοτροπία να εξυπηρετούν τον Πολίτη γιατι Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΤΩΝ ΔΟΥ και ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ. ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ; ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΜΑΚΑΡΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΕΤΟΙΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ - ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΑΥΤΩΝ (οχι απλα πιστοποιηση και τελειωσαμε...άλλο θέμα κι αυτό...) Ευχαριστώ.