• Σχόλιο του χρήστη 'Κλεισθένης Δημητριάδης' | 29 Δεκεμβρίου 2009, 00:48

    Αγαπητοί φίλοι, Αν και προσωπικά πιστεύω ότι οι ΔΟΥ είναι από τις καλά οργανωμένες υπηρεσίες του Ελληνικού Δημοσίου (και τούτο γιατί έχουν μια βασική και στοιχειώδη μηχανογράφηση) εν τούτοις υπάρχουν και περιπτώσεις που δημιουργούνται ουρές. Αυτό συμβαίνει γιατί υπάρχουν πολλές φορές περιστασιακές ανάγκες εξυπηρέτησης των πολιτών, όπως π.χ. στο τέλος του χρόνου η πληρωμή των τελών κυκλοφορίας.. η Υποβολή Δηλώσεων εταιριών που γίνεται μια συγκεκριμένη περίοδο κλπ. Στις περιόδους αυτές δημιουργούνται ουρές που θα μπορούσαν και να εκλείψουν με μια πιό καλή οργάνωση των ΔΟΥ υπο την εξής έννοια: 1. Αναθεώρηση του κανονισμού και εσωτερικών εγκυκλίων των ΔΟΥ, σχετικά με τις υποχρεώσεις του μονίμου προσωπικού των. Απαιτείται οι υπάλληλοι να έχουν και κάποιες στοιχειώδεις γνώσεις λειτουργίας και άλλων θέσεων εντός των ΔΟΥ, όχι μόνον αυτή που εννοούν να εξασκούν για χρόνια. Με τον τρόπο αυτό, ένας υπάλληλος που δουλεύει στον ΚΒΣ να μπορεί να υποστηρίξει και κάποιο άλλο τμήμα που έχει ένα περιστασιακό φόρτο εργασίας . 2. Αναθεώρηση και αναβάθμιση του ρόλου του Διευθυντή. Αναβάθμιση των υποχρεώσεων και αρμοδιοτήτων του στο να οργανώνει και να επιβλέπει τα επιμέρους τμήματα των ΔΟΥ για την σωστή των λειτουργία. 3. Καθιέρωση της λογικής " Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο" και στις ΔΟΥ! Στο κάτω κάτω πιστεύω ακράδαντα ότι σαν πελάτες πρέπει να μας βλέπουν και στις ΔΟΥ. Είναι προφανές ότι τέτοιοι είμαστε αφού όποτε πάμε ... στο 99 % των περιπτώσεων .. πληρώνουμε! Να είστε καλά και καλή επιτυχία στο έργο σας!