• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΣΑΠΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ' | 29 Δεκεμβρίου 2009, 10:56

    Σωστή η τάση. Ανεπαρκή και αλυσιτελή τα μέτρα αφού δεν στοχεύουν στη μείωση των ρυθμών "ανάπτυξης". Κάθε αύξηση της κατανάλωσης σημαίνει αύξηση της ρύπανσης στον πλανήτη (αν συνυπολογιστεί και η ρύπανση από την παραγωγή ,διακίνηση,εμπορία, και όχι μόνο από τη χρήση και μετά του καταναλωτικού "αγαθού"). Το σηκώνει αυτό ο καπιταλισμός ή μας δουλεύει πρασινίζοντας την "ανάπτυξη" και επιβάλοντας "πράσινους" φόρους σε πολίτες και μικρές επιχειρήσεις και όχι σε κράτη και ισχυρούς ; Η ρύπανση από την παραγωγή και "κατανάλωση" πολεμικού υλικού ήταν άραγε στην ατζέντα της Κοπεγχάγης; Για παράδειγμα. Τα τέλη κυκλοφορίας με βάση τον κυβισμό και την παλαιότητα δεν είναι «πράσινος» φόρος. Είναι πρόφαση για εύκολο έσοδο. Το αυτοκίνητο ρυπαίνει μόνο όταν και όσο κυκλοφορεί, άρα η ρύπανση συναρτάται μόνο με την κατανάλωση καυσίμου, που έτσι κι αλλοιώς φορολογείται με υψηλό συντελεστή . Το μικρό και παλιό αυτοκίνητο το κρατά μόνο αυτός που δεν έχει λεφτά να το αλλάξει. Το μεγάλο και παλιό, μπορεί και να το κληρονόμησε ή να το αγόρασε κάποτε που είχε λεφτά.