• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΑΡΙΤΟΣ' | 29 Δεκεμβρίου 2009, 12:16

    Το σχόλιο που ήθελα να κάνω σχετικά με την φορολόγηση των οχημάτων στην Ελλάδα έχει τεθεί και από άλλους συμπολίτες αλλά έχει λυθεί εδώ και δεκαετίες σε αρκετές ευρωπαικές χώρες π.χ Αγγλία. Δηλαδή : Τα τέλη κυκλοφορίας καταβάλλονται σε γραφεία στις διευθύνσεις συγκοινωνιών ή τις εφορίες καθόλη τη διάρκεια του έτους και για όσο διάστημα επιθυμεί ο ιδιοκτήτης (3-6-12 μήνες)με την προσκόμιση αποδεικτικού ασφάλισης και τεχνικού ελέγχου αντίστοιχης διάρκειας. Με τον τρόπο αυτό λύνεται οριστικά και το πρόβλημα των ανασφάλιστων οχημάτων καθώς και των οχημάτων που δεν περνούν από τεχνικό έλεγχο. Το υπό κατάθεση νομοσχέδιο που συνδέει την σαφάλιση του οχήματος με τον τεχνικό έλεγχο είναι πρός τη σωστή κατεύθυνση αλλά δεν επαρκεί επειδή αφήνει τον έλεγχο σε ιδιώτες (ασφαλιστές,ιδιωτικά ΚΤΕΟ)και δεν εξασφαλίζει την είσπραξη των τελών. Τώρα το ύψος των τελών και τα οικολογικά τέλη θα πρέπει να καθορίζονται από κοινώς αποδεκτά επιστημονικά κριτήρια (όπως η πραγματική ιπποδύναμη , η εκπομπή καυσαερίων(Euro 3,4 κλπ) και όχι το περίεργο εύρημα "φορολογήσιμος ίππος" και "ημερομηνία πρώτης άδειας"που ισχύει. Η επιβολή φορολογίας με μη επιστημονικά κριτήρια και η απραξία με προσβάλλει σαν πολίτη αυτής της χώρας. Επιτέλους,πιστεύω ότι σήμερα έχουμε αρκετούς άξιους πολιτικούς που από προσωπική τους εμπειρία (σπουδές σε ευρωπαικές χώρες) γνωρίζουν τι καλό έχει εφαρμοσθεί σε άλλες χώρες. Ας τολμήσουν να το εφαρμόσουν και στην Ελλάδα. Ας γίνει μιά αρχή