• Σχόλιο του χρήστη 'vice' | 29 Δεκεμβρίου 2009, 12:22

    Κύριε Υπουργέ Σταματήστε αμέσως την επιχειρηματολογία οτι το προσωπικό δεν επαρκεί για να καλύψει τις ανάγκες. Το πρόβλημα δεν λύνεται με αύξηση του αριθμού των υπαλλήλων αλλά με καλύτερη οργάνωση και εκπαίδευση. Οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν να χρησιμοποιούν τα συστήματα που διατίθενται. Τα δίκτυα είναι αργά και χάνεται χρόνος στην αναμονή σύνδεσης. Χρειάζεται αναβάθμιση των μηχανημάτων. Στο ωράριο θα πρέπει να υπάρχει αυστηρός έλεγχος. Ποτέ σε μια υπηρεσία δεν είναι παρόντες όλοι όσοι θα έπρεπε να είναι. Εκ περιτροπής μοιράζεται ο χρόνος για ψώνια, λαϊκή, εξωτερικές "δουλειές" και δεν συμμαζεύεται. Σταματήστε να έχετε τις υπηρεσίες γεμάτες με "καρότσια" που βαριούνται. Οι Διευθυντές πρέπει να έχουν αποδεδειγμένα προσόντα για να ασκούν Διοίκηση. Παράδειγμα : Για μια φορολογική ενημερότητα από ΔΟΥ χρειάζεται ο φορολογούμενος να συμπληρώσει σχετική αίτηση και με βάση αυτή να γίνει έλεγχος στο TAXIS. Κατόπιν το αποτέλεσμα του μηχαγραφικού ελέγχου επικυρώνεται απο τον Προϊστάμενο του τμήματος που δεν έχει τερματικό μπροστά του. Μα είναι δυνατον? Τι χρειάζεται η επικύρωση? Το παράδειγμα είναι απλό αλλά αν κάνετε τον πολλαπλασιασμό του αριθμού των φορ. ενημερώσεων επί 1 λεπτό για την επικύρωση μπορεί να σας προκύψουν μερικές εκατοντάδες υπάλληλοι......