• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ' | 7 Νοεμβρίου 2009, 10:29

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΕΝΙΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ Φ.Μ.Α.Π.: 1. Ο ΦΟΡΟΣ ΑΦΟΡΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ. ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΜΩΣ ΤΟΥ SALE AND LEASE BACK (ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΕΣ ΜΙΣΘΩΣΕΙΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ) ΤΟ ΦΟΡΟ ΤΟΝ ΕΠΙΒΑΡΡΥΝΕΤΑΙ Ο ΕΝΟΙΚΙΑΣΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΟΥ ΑΚΙΝΗΤΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ. ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΗ Η ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ Η ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΣΧΕΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΧΕ ΑΝ ΑΠΛΑ ΕΓΓΡΑΦΟΝΤΑΝ ΠΡΟΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΧΟΡΗΓΕΙΤΑΙ ΤΟ ¨ΔΑΝΕΙΟ". ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΗ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΝΑ ΚΑΤΑΒΑΛΛΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΦΟΡΟ ΑΥΤΟ (ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΟΥ ΑΚΙΝΗΤΟΥ) Ή ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΑΥΤΟΥ. 2. ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΦΜΑΠ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΥΠΟΨΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΚΕΡΔΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΕΣ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΧ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΝΤΑΣΗΣ ΠΑΓΙΩΝ ΜΕ ΜΙΚΡΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΜΙΚΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΧΙ ΑΜΕΣΟ, ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 4-5 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΧΡΟΝΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ. ΔΕΝ ΘΕΩΡΩ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΜΟΝΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΑΥΤΗΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ !