• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ε' | 29 Δεκεμβρίου 2009, 13:45

    Καταθέτοντας την προσωπική μου εμπειρία ως συναλασσόμενος αρκετά συχνά με ΔΟΥ, κάποια μέτρα-στρατηγικές που πιθανά θα βελτιώσουν την κατάσταση μπορούν να συνοψιστούν ως εξής: - Ουσιαστική εξοικείωση των υπαλλήλων με τους ηλ.υπολογιστές και μηχανοργάνωση σε όλα τα επίπεδα - Κατανομή αρμοδιοτήτων στα κατάλληλα πρόσωπα ανάλογα με το επίπεδο γνώσης σε εξειδικευμένα αντικείμενα (π.χ. οι υπάλληλοι που ασχολούνται με στοιχεία του ΚΒΣ να γνωρίζουν καλά την αντίστοιχη νομοθεσία, αλλά και τα ισχύοντα στην αγορά) - Σύσταση ανεξάρτητης Υπηρεσίας Εσωτερικών Υποθέσεων για την πάταξη της διαφθοράς στις ΔΟΥ - Τήρηση Κανονισμού Καλής Συμπεριφοράς προς τους συναλλασσόμενους πολίτες (δεν είναι σπάνιο το φαινόμενο αγενούς συμπεριφοράς υπαλλήλων προς φορολογούμενους) - Αυστηρότατες ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ποινές για τους επίορκους υπαλλήλους - Διαδοχή των Εφόρων ανά τακτά διαστήματα σε διαφορετικές ΔΟΥ ώστε να μην εμφανιστεί το φαινόμενο των "πελατειακών σχέσεων". - Απομάκρυνση-αντικατάσταση Εφόρων και στελεχών ΔΟΥ από την θέση τους εφόσον δεν καταφέρουν να πραγματοποιήσουν τον στόχο εσόδων που έχει μπει για την ΔΟΥ στην οποία ανήκουν. Δημήτρης Ε