• Σχόλιο του χρήστη 'ΤΣΙΠΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ' | 30 Δεκεμβρίου 2009, 13:12

    Κύριε Υπουργέ η δική μου πρόταση θα είναι τα τέλη κυκλοφορίας θα πρέπει να συνδεθούν με την ιπποδύναμη των αυτοκινήτων η οποία είναι απευθείας συνδεδεμένη και με την εκπομπή ρύπων του διοξειδίου του άνθρακα και όχι με τα κυβικά ή τους λεγόμενους (ελληνική εφεύρεση) φορολογήσιμους ίππους. Και μετά να χωριστούν σε κατηγορία ανάλογα με την κατηγορία ρύπων που ανήκουν (euro 1,2,3,4,5,). Έχετε ακούσει μήπως ότι υπάρχουν χιλιάδες αυτοκίνητα που κινούνται με υγραέριο (GPL) στην Ελλάδα εδώ και μερικά χρόνια νόμιμα βέβαια και με κόστος μετατροπής που έχουν αναλάβει οι ιδιοκτήτες τους. (Στην Ιταλία επιδοτεί το κράτος την μετατροπή του κάθε αυτοκινήτου από 600 έως 1000 ευρώ δεν γνωρίζω ακριβώς το ποσό). ΑΥΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΧΟΥΝ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ (κόστος 1λιτρο GPL = 0.50-0.55 ευρώ) Δεν νομίζετε ότι θα έπρεπε αυτά τα αυτοκίνητα να πληρώνουν λιγότερο αφού δεν ρυπαίνουν και τα τέλη λέγονται περιβαλλοντικά !!!! ή πράσινα τέλη ? Όσο αφορά τα κίνητρα για αγορά νέου αυτοκίνητου προτείνω να καταργήσετε ή να μειώσετε παρά πολύ τα τέλη ταξινόμησης για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου (μιας και κοστίζουν πάρα πολύ λόγο νέας τεχνολογίας και το υψηλό κόστος των μπαταριών λιθίου) και φυσικά να μη πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας για πάντα. Για τα υβριδικά μιας και είναι και αυτά αρκετά ακριβότερα από τα συμβατικά θα μπορούσατε να μειώσετε στα μισά τα τέλη ταξινόμησης και τα τέλη κυκλοφορίας . ΥΣ. Στην Ελλάδα έχουμε αλλάξει και τα μαθηματικά 1930cc = 2000cc Και γιατί ένα αυτοκίνητο 1400cc ή 1600cc να πληρώνει όσο ένα 1900 cc ? δεν είναι άδικο και αυτό ? Φτιάξτε τους δρόμους παγίδες, στροφές, λακκούβες, ολισθηρό οδόστρωμα και μη κυνηγάτε τους οδηγούς με τα ραντάρ της τροχαίας. Τα τέλη κυκλοφορίας δεν είναι γι αυτό το σκοπό ????