• Σχόλιο του χρήστη 'Νίκος Μιχαλόπουλος' | 29 Μαρτίου 2011, 11:49

    Θα πρότεινα να δομηθεί το service portfolio (ή αλλιώς το service catalogue) το οποίο (θα) παρέχει προς τα ενδιαφερόμενα μέρη του ΣΕΠΕ, και φυσικά να δημοσιευθεί. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να: 1) ενημερωθεί - εκπαιδευθεί ο πολίτης/πελάτης/εργαζόμενος για τα δικαιώματα του βάσει νόμου. Από το ίδιο σημείο αναφοράς, θα μπορεί να πλοηγηθεί προς το ορθό σημείο εξυπηρέτησης του. 2) ομοίως για τις επιχειρήσεις/εργοδότες, ανεξαρτήτως εμβελείας ή φύσης (εταιρία, δημόσιο, κλπ). 3) βελτιστοποιηθεί η κάθε παρεχόμενη υπηρεσία, αφού θα αποκτήσει μετρήσιμα χαρακτηριστικά. Επίσης, χαρτογραφόντας τις υπηρεσίες είναι βέβαιο ότι θα αναδειχθούν κενά ή σημεία βελτιώσης. Στόχος θα πρέπει να είναι η μείωση των καταγγελιών όχι μέσω του εκφοβισμού αλλά μέσω της ενημέρωσης και εκπαίδευσης.