• Σχόλιο του χρήστη 'Ν. Σαραφόπουλος' | 2 Απριλίου 2011, 14:38

    Ο Ειδικός Γαμματέας προΐσταται των Θεσμικών Υπηρεσιών του ΣΕΠΕ. Άρα, υπό αυτόν ευρίσκονται και οι Διευθυντές των Διευθύνσεων Επιθεώρησης Εργασιακών Σχέσεων, Επιθεώρησης Ασφάλειας και Υγείας και Διοικητικής υποστήριξης (άρθρο 10.1.Α). Προς τι η ύπαρξη και παράλληλου σχήματος δυο Γενικών Επιθεωρητών (Εργασιακών Σχέσεων και Ασφάλειας και Υγείας, άρθρο 8) με βαθμό Δντη, υπό τον Ειδικό Γραμματέα; Τι εξυπηρετεί η ύπαρξη και δεύτερου, όμοιου σχήματος; Πάντως, θεωρώ ότι δεν βοηθά τις σαφείς και καθαρές γραμμές επικοινωνίας με τις Θεσμικές Διευθύνσεις. Ιδιαίτερη αξία αποκτά η ανωτέρω ένσταση, όταν αμέσως παρακάτω (άρθρο 9), προσδιορίζεται η Υπηρεσία των Ειδικών Επιθεωρητών υπό τον Ειδικό Γραμματέα. Είναι η μόνη Υπηρεσία για την οποία προβλέπονται ρητά 22 θέσεις Διευθυντών και Τμηματαρχών! (Για τις λοιπές Υπηρεσίες προβλέπονται σωρευτικά οι θέσεις του άρθρου 5). Όταν σήμερα πολλές μάχιμες Θεσμικές Διευθύνσεις, ανά την Ελλάδα, δεν έχουν Όργανα Διοίκησης (στερούνται Δντων και Τμηματαρχών), είναι απορίας άξιον γιατί προτείνεται Υπηρεσία με 22 Δντες και Τμηματάρχες (και 10, 5 Δντες και 5 Τμηματάρχες, έιναι πολλοί. Ειδικά όταν οι προτεινόμενες Περιφερειακές Υπηρεσίες είναι 13 σε όλη τη Χώρα). Έχει υπολογίσει κανείς το επιπλέον κόστος; Αν υπήρχε ένα πρόσθετο κριτήριο, κάθε (πρόθυμος να γίνει) Ειδικός Επιθεωρητής να έχει τουλάχιστον 10ετή προϋπηρεσία σε μάχιμη Επιθεώρηση Εργασίας, θα βλέπαμε πόσοι θα το πληρούσαν. Οι υπηρεσίες δεν υπάρχουν για να αναπαράγουν την (εσωτερική) γραφειοκρατία τους ερήμην της Κοινωνίας. Η υπερσυγκέντρωση σε μια Υπηρεσία όλου του (ώριμου επαγγελματικά) Στελεχιακού δυναμικού αποτελεί, από την άποψη της Διοικητικής Επιστήμης, ολίσθημα και νοθεύει την ενιαία και ισόρροπη Λειτουργία του συνολικού Σώματος της Επιθεώρησης Εργασίας.