• Σχόλιο του χρήστη 'Ν. Σαραφόπουλος' | 2 Απριλίου 2011, 14:51

    Και το κορυφαίο: συγκροτείται ειδική Ομάδα ετοιμότητας (άρθρο 12), που υπάγεται στο αυτοτελές Γραφείο ενημέρωσης (υπό τον Ειδικό Γραμματέα και το συντονισμό των Ειδικών Επιθεωρητών). Ολοκληρώνεται η παράλληλη δημιουργία ενός δεύτερου Σχήματος μέσα στο ΣΕΠΕ. Πώς διασφαλίζονται οι ΑΡΧΕΣ της 81 Διεθνούς Σύμβασης Εργασίας (ομοιογένεια, ενιαία δομή και ανεξαρτησία από επιρροές); Στην Ομάδα (αναφέρει το Σχέδιο) θα συμμετέχουν Επιθεωρητές της Κεντρικής Υπηρεσίας του ΣΕΠΕ και της Περιφέρειας Αττικής. Μα όλοι αυτοί δεν αποτελούν στελέχη Θεσμικών Μονάδων επιφορτισμένων με το επαγγελματικό καθήκον ελέγχων και επιθεώρησης της αγοράς εργασίας; Ή είναι επαρκείς και αποτελεσματικοί στο καθήκον τους στις φυσικές μονάδες που υπηρετούν (υπό θεσμικό έλεγχο απόδοσης και αποτελεσματικότητας) ή, δεν μπορώ να καταλάβω, πώς θα αναβαπτισθούν στην Ομάδα; Όλο το Θεσμικό Σώμα Επιθεώρησης (άρθρο 10) οφείλει να είναι σε ετοιμότητα και να διασφαλίζονται οι σχετικές προϋποθέσεις. Αντί του παραπάνω, με απόφαση του Ειδικού Γραμματέα (12 παράγρ. 3) θα καθορίζεται ο αριθμός των Επιθεωρητών, ο εξοπλισμός, κ.λπ. Να είμαστε αληθείς: σήμερα δεν υπάρχουν πιστώσεις για μετακινήσεις των Επιθεωρητών των υφισταμένων και λειτουργουσών Μονάδων εντός των Νομών. Πώς θα τα καταφέρει η Ομάδα; Σήμερα δεν υπάρχουν κρατικά οχήματα στις Περιφερειακές Μονάδες (παραδόθηκαν 53 οχήματα, έως 31-7-2010, στην εταιρία από την οποία ήταν μισθωμένα), πώς, σε δύσκολους καιρούς, θα προκύψουν εξοπλισμοί; Θεωρώ ότι όλα τα παραπάνω άρθρα ενός παράλληλου Σχήματος, μέσα στο Ενιαίο Σώμα Επιθεώρησης, δεν έχουν καμία θέση στο Σχέδιο Νόμου για την αναμόρφωση του ΣΕΠΕ.