• Σχόλιο του χρήστη 'Ν. Σαραφόπουλος' | 4 Απριλίου 2011, 01:48

    Θεωρώ αυτονόητο ότι το ΣΕΠΕ πρέπει να συνεργάζεται με τις αρμόδιες Διοικητικές, Αστυνομικές και Δικαστικές Αρχές (άρθρο 17 παράγρ.2). Φοβάμαι ότι στην παραπάνω ρύθμιση δεν έχουν θέση οι Ένοπλες Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας. Ομοίως, η ρύθμιση για παροχή παρά των ΔΟΥ προσωπικών στοιχείων περιουσίας και των δηλώσεων φόρου εισοδήματος επιχειρηματιών είναι μάλλον υπερβάλλουσα (και νομικώς αστήρικτη). Διαφωνώ με την διατύπωση (παράγρ.5): τα υπηρεσιακά οχήματα να οδηγούν Επιθεωρητές. Οι ρυθμίσεις για όλα τα κρατικά οχήματα ανήκουν στο Υπ. Εσωτερικών (Ν. 2503/97 κ.λπ., έως κατευθύνσεις προς τους επαγγελματίες οδηγούς αρ.226/7007/30-3-2010). Επίσης, το ΣΕΠΕ έχει οδηγούς, αλλά όχι αυτοκίνητα (53 οχήματα του ΣΕΠΕ, έως 31-7-2010, παραδόθηκαν στην εταιρία από την οποία ήταν μισθωμένα). Στην παράγρ. 8 (τέλος) δεν απαιτείται η φράση ο αρχαιότερος Δντης (βλ. σχόλιο στο άρθρο 10). Στην παράγρ. 9 απαιτούνται πιστώσεις. Οι Επιθεωρητές του ΣΕΠΕ (με την ηθική ανεξαρτησία και αυτοτέλεια και την επιστημονική θωράκιση, κατά την 81 ΔΣΕ) δεν υπάρχει κανένας λόγος να συνεργάζονται στους ελέγχους με (ιδιώτες) εμπειρογνώμονες, οι οποίοι θα έχουν και αμοιβή από την υπηρεσία (όπως αναφέρει η παράγρ.11). Οι ρόλοι είναι αυστηρά διακριτοί και πρέπει να αφαιρεθεί όλη η παράγραφος 11. Η συνεργασία με τους Εκπροσώπους των Εργαζομένων πρέπει να παραμείνει όπως όριζε το άρθρο 16 (παράγρ. 7) του Ν. 1264/1982: κατά τους ελέγχους μπορούν να παρίστανται εκπρόσωποι του Δ.Σ. του επιχειρησιακού Σωματείου ή του Εργατικού Κέντρου της περιοχής. Τέλος, αναφέρεται ότι: τα εδάφια γ και δ του παρόντος άρθρου (ή παραγρ.;) έχουν ισχύ από 1-3-2010, στέκει νομικά;