• Σχόλιο του χρήστη 'Ευθύμης Τολιόπουλος' | 6 Απριλίου 2011, 08:49

    Για να συμμετάσχει ένας υπάλληλος του ΣΕΠΕ σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα πρέπει: 1) να αποφασίσει η Κεντρική Υπηρεσία του ΣΕΠΕ ότι υπάρχει ανάγκη για εκπαίδευση, 2) να συμφωνήσει το ΣΚΕΕΕ ότι πράγματι υπάρχει αυτή η ανάγκη, 3) να εγκρίνει ο Ειδικός Γραμματέας 4) Να αποσταλεί το πρόγραμμα προς υλοποίηση στο Υπουργείο 5) να επικοινωνήσει το υπουργείο με το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης 6) να ρωτήσουν τις άλλες διευθύνσεις του Υπουργείου αν υπάρχουν χρήματα για εκπαίδευση 7) να αποφασίσει ο Υπουργός Εργασίας για τυχόν αλλαγή του προγράμματος 8) .... πιθανολογώ ότι συμβαίνουν αρκετά γραφειοκρατικά ακόμα που δεν γνωρίζω και εφόσον ετοιμαστεί το πρόγραμμα αρχίζει καινούρια διαδικασία για την επιλογή των υπαλλήλων ..... Όλες οι δημόσιες υπηρεσίες την ίδια διαδικασία ακολουθούν; Δεν μπορούμε να σκεφτούμε μια πιο απλή διαδικασία και να αφαιρεθούν ορισμένα βήματα από την παραπάνω διαδικασία;