• Το Σ.ΕΠ.Ε. ήδη και σήμερα, με την ισχύουσα νομοθεσία, διαθέτει ίδιο προϋπολογισμό και τούτο δεν πρέπει να συγχέεται με την έλλειψη πόρων που επιτείνεται από τις γενικότερες περικοπές στον κρατικό προϋπολογισμό. Σήμερα ο προϋπολογισμός του είναι άκρως ανεπαρκής και τυχόν περεταίρω μείωση του οδηγεί σε ασφυκτικά προβλήματα με αρνητικές επιπτώσεις στο ελεγκτικό του έργο. Η ενίσχυση του προϋπολογισμού του Σ.ΕΠ.Ε. με το ποσοστό 20% των διοικητικών κυρώσεων που θεσπίζεται με το παρόν σχέδιο νόμου είναι μία θετική εξέλιξη. Ανεξάρτητα όμως από τα παραπάνω, η φύση του Σ.ΕΠ.Ε. ως ελεγκτικού μηχανισμού και ο αμιγώς επιχειρησιακός του ρόλος υπαγορεύουν την ευελιξία στη διαχείριση και στην κατανομή οικονομικών πόρων πάντα εντός των πλαισίων του δημοσίου λογιστικού. Έτσι, είναι ουσιαστικής σημασίας η θέσπιση μιας πάγιας προκαταβολής για την αντιμετώπιση εκτάκτων τρεχουσών λειτουργικών αναγκών του Σ.ΕΠ.Ε. Με αυτόν τον τρόπο διευκολύνεται η διαχείριση, ενισχύεται η αποτελεσματικότητα και ευελιξία στη λειτουργία του και υποστηρίζεται σημαντικά η άσκηση του ελεγκτικού ρόλου του Σ.ΕΠ.Ε. χωρίς να επιβαρύνεται με γραφειοκρατικές διαδικασίες οικονομικής διαχείρισης. Είναι θετική εξέλιξη η πρόβλεψη για εγγραφή πιστώσεων στο προϋπολογισμό του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης για τις περιπτώσεις της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου (δικαστικά έξοδα κλπ).