• Σχόλιο του χρήστη 'Katty' | 7 Απριλίου 2011, 21:52

    Καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, σημαίνει και σωστό καταμερισμό εργασιών. Δε γίνεται σε ένα Τ.Κ.Ε. να υπάρχουν μόνο Επιθεωρητές οι οποίοι θα επιλύουν (αποκλειστικά) απορίες ττων προσερχομένων σε αυτά ή εργατικές διαφορές. Πρέπει να προβλέπεται εναλλαγή καθηκόντων (rotation) μεταξύ των Επιθεωρητών, που κάθε βδομάδα τρείς εξ' αυτών (δεδομένου ότι κάθε Τ.Κ.Ε. έχει τον απαραίτητο αριθμό υπηρετούντων τοποθετημένων Επιθεωρητών) θα αναλαμβάνουν τη διαχείριση των πινάκων προσωπικού/βιβλία δρομολογίων, της γραμματειακής υποστήριξης-αρχείο/τηλεφωνικό κέντρο, τη διαχείριση των εισηγητικών ΠΕΠ/στατιστικών στοιχείων...Ειδικότερα, άριστο για την εξυπηρέτηση των πολιτών και την μη κατασπατάληση του δημόσιου χρήματος, οι Δημόσιες Υπηρεσίες γενικότερα, να ΜΗΝ έχουν ώρες κοινού, καθώς οι πολίτες δεν είναι σκυταλοδρόμοι να εξασκούνται στη συνέπειά τους, αλλά ούτε λ.χ. οι ώρες κοινού 9:00-13:00 είναι το ''ωράριο'' των Υπαλλήλων (εντός του οποίου πρέπει να είναι στην Υπηρεσία, και εκτός αυτού, αν θέλουν απλώς φεύγουν Ή εντός αυτού απαντάνε στα τηλεφωνήματα, και εκτός αυτού όχι)...Συν τοις άλλοις, εάν το ωράριο των υπαλλήλων (μονίμων και μη) είναι 4ωρο και όχι 8ωρο, τότε θα πρέπει όχι μόνο να πληρώνονται τα ανάλογα, αλλά και να ΜΗΝ παίρνουν χρήματα απο ''υπερωρίες''.