• Σχόλιο του χρήστη 'Katty' | 7 Απριλίου 2011, 21:45

    Για να γίνει καλύτερη η εξυπηρέτηση των πολιτών, πρέπει άμεσα να ηλεκτρονικοποιηθεί το Πρωτόκολλο και το Αρχείο σε κάθε Υπηρεσία, και να ενοποιείται άμεσα με on line σύνδεση της φόρμας καθενός Τ.Κ.Ε. με τα Κεντρικά,χωρίς καθυστέρηση και για άμεση διασταύρωση των στοιχείων (έτσι θα αποφεύγονται και τα κενά ή μετεγγεγραμμένης ημερομηνίας πρωτόκολλα). Επίσης, γιατί να μη ''χτυπάνε κάρτα'' και οι υπάλληλοι; Πιστεύω πως αν ο Δημόσιος Τομέας είχε την αυστηρότητα του Ιδιωτικού, θα είχε και την αντίστοιχη αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα. Βέβαια, ένα μηχάνημα εξακρίβωσης αποτυπωμάτων, θα ήταν ό,τι καλύτερο για να αποφευχθούν διάφορες ''εξυπηρετήσεις'' των πιο συνεπών προς τους πιο ασυνεπείς στις υποχρεώσεις τους υπαλλήλους.