Αρχική Διαφάνεια στη λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράςΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ Τροποποίηση του ν. 3758/2009 για τις «Εταιρείες Ενημέρωσης οφειλετών για ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις και άλλες διατάξεις» Άρθρο 19]Σχόλιο του χρήστη Γεώργος Παπαδημητρίου | 19 Ιουλίου 2011, 12:44
Η έγκαιρη τηλεφωνική επικοινωνία για την ενηµέρωση του οφειλέτη, που τυχόν δεν έλαβε η έλειπε όταν του εστάλη η χρέωση, τον προστατεύει απο τυχόν τόκοι επιμερίας και έξοδα τραπεζών, και άρα γιατί η καθυστέρηση ενημέρωσης των 10 ημερών ? Εξάλλου ο οφειλέτης ο οποίος δεν δύναται η δεν θέλει να αποπληρώσει την οφειλή του, δεν θα το κάνει, είτε ενημερώνετε γιαυτήν πριν η μετά τις 10 η 100 ημέρες