• Σχόλιο του χρήστη 'Γεώργος Παπαδημητρίου' | 19 Ιουλίου 2011, 12:44

    Η έγκαιρη τηλεφωνική επικοινωνία για την ενηµέρωση του οφειλέτη, που τυχόν δεν έλαβε η έλειπε όταν του εστάλη η χρέωση, τον προστατεύει απο τυχόν τόκοι επιμερίας και έξοδα τραπεζών, και άρα γιατί η καθυστέρηση ενημέρωσης των 10 ημερών ? Εξάλλου ο οφειλέτης ο οποίος δεν δύναται η δεν θέλει να αποπληρώσει την οφειλή του, δεν θα το κάνει, είτε ενημερώνετε γιαυτήν πριν η μετά τις 10 η 100 ημέρες