• Σχόλιο του χρήστη 'ΤΣΟΛΑΚΗΣ ΗΛΙΑΣ' | 22 Ιουλίου 2011, 07:01

    Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΜΙΑΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ Η΄ΕΝΟΣ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΙΝ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ -ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΠΕΛΑΤΗ - ΕΙΤΕ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟΥ ΕΙΤΕ ΜΕΣΩ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΕΝΤΥΠΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ,ΝΑ ΥΠΟΚΕΙΤΑΙ ΣΕ ΕΛΕΓΧΟ .ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΟΡΓΑΝΟ ΠΟΥ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΜΕΣΟ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ Η΄ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΔΕΝ ΠΑΡΑΠΛΑΝΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΠΕΡΑΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΝΟΜΙΜΩΝ. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ -ΤΑ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΑ ΕΠΙΤΟΚΙΑ ΣΕ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ -ΝΑ ΜΗΝ ΕΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΜΟΔΙΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ. ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΙΑΛΙΑΔΕΣ ΕΚΔΟΘΕΝΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΑ ΕΚΑΝΕ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΩΝ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ . ΕΙΝΑΙ ΦΡΟΝΙΜΟ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ .