• Σχόλιο του χρήστη 'ΦΩΤΗΣ' | 22 Ιουλίου 2011, 16:33

    Το νομοσχέδιο είναι αρκετά καλό όμως θα μπορούσε να βελτιωθεί. Πρώτα από όλα πρέπει να θεσμοθετηθούν οι ώρες κοινής ησυχίας, μετέπειτα πρέπει να γίνεται προεπιλογή σε ποιο τηλεφωνικό νούμερο θα καλούν οι ''εταιρίες'' αυτές. Επίσης σε περίπτωση μη απάντησης της κλήσης να μην καλούν 5-10 φορές την ημέρα και να αφήνουν συνέχεια μηνύματα στον τηλεφωνητή του κινητού τηλεφώνου. Να μην τηλεφωνούν σε συγγενικά πρόσωπα ή στον χώρο εργασίας. Επίσης να καθορίζεται ότι αν ο οφειλέτης δεν το επιθυμεί να μην γίνεται άλλη όχληση προς αυτόν για τουλάχιστον ένα μήνα. Πριν από ένα μήνα πήγα και άνοιξα λογαριασμό μισθοδοσίας σε μια τράπεζα που δεν έχω ξανα-συνεργασθεί και στα έντυπα της καταχώρησα τον νέο αριθμό κινητού τηλεφώνου τον οποίο είχα μόλις ενεργοποιήσει εκείνη την ημέρα. Μετά από δύο ημέρες δέχθηκα κλήση σε αυτόν τον αριθμό από μια εταιρία ενημέρωσης για οφειλή μου σε άλλη τράπεζα!. Που το βρήκαν το τηλ μου;;μήπως με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο πρέπει να τεθεί και φραγμός στην διακίνηση προσωπικών δεδομένων μεταξύ των τραπεζών και των εταιριών; κάτι δεν πάει καθόλου καλά