• Σχόλιο του χρήστη 'Χρήστος' | 23 Ιουλίου 2011, 18:05

    Αν πιστεύεται ότι η ύπαρξή τους είναι απαραίτητη, είτε είναι εισπρακτική είτε τμήμα της τράπεζας που κάνει αυτή τη δουλειά θα πρέπει να διασφαλίσετε τουλάχιστον να μη προβαίνουν στις παρακάτω πράξεις. 1. Η, κατά την επικοινωνία με τον οφειλέτη, εμφάνιση των υπαλλήλων τους υπό ιδιότητες που δεν διαθέτουν, όπως υπαλλήλων των δανειστών, δικηγόρων ή δικαστικών επιμελητών. 2. Η άσκηση σωματικής βίας, ψυχολογικής πίεσης περί διακινδύνευσης του επαγγέλματος, των περιουσιακών στοιχείων ή της ζωής του οφειλέτη ή των οικείων του. (υπάρχουν πολλές σχετικές καταγγελίες). 3. Η επίδειξη προσβλητικής συμπεριφοράς ή η χρήση προσβλητικών εκφράσεων εναντίον του οφειλέτη ή και των οικείων του. 4. Η δυσφήμιση ή η απειλή δυσφήμισης του οφειλέτη στο οικογενειακό ή εργασιακό περιβάλλον του. 5. Η εκμετάλλευση περιστάσεων αντικειμενικής αδυναμίας του οφειλέτη. 6. Η απειλή λήψης μη νόμιμου μέτρου σε βάρος του. 7. Η παραπλανητική πληροφόρηση του οφειλέτη. 8. Οι κατ΄ οίκον ή στον χώρο εργασίας του οφειλέτη επισκέψεις. 9. Η όχληση των οικείων προσώπων του κατά την έννοια της περίπτωσης 4 10. Οι επισκέψεις σε χώρους αυστηρώς προσωπικούς, όπως νοσοκομεία. 11. Η παραπλανητική χρήση και παρουσίαση εγγράφων που δημιουργούν εσφαλμένα την εντύπωση, ότι πρόκειται για δικαστικά έγγραφα. 12. Η οποιαδήποτε επικοινωνία που περιλαμβάνει ανακριβείς πληροφορίες σχετικά με τις συνέπειες αθέτησης πληρωμών. 13. Επικοινωνία πέραν των ωρών 09.00 έως 13.00 και πάντα αυστηρά σε καθημερινές.