• Σχόλιο του χρήστη 'Νικόλας Τ.' | 29 Ιουλίου 2011, 12:05

    Κύριε Υπουργέ, Είναι γνωστό οτι το τραπεζικό σύστημα έχει ως πρακτική, σε παγκόσμιο επίπεδο, την συνεργασία με "εισπρακτικές" εταιρίες με σκοπό να ενημερωθούν οι οφειλέτες για το ύψος των οφειλών τους και να διαπραγματευθεί η, όσο το δυνατό, γρηγορότερη είσπραξη αυτών απο την Τράπεζα. Ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι απλός και είναι η έννοια του outsourcing. Στοιχίζει πιο φθηνά στην Τράπεζα και υπάρχει μεγαλύτερη εξειδίκευση. Είναι ακριβός ο ίδιος λόγος που το κράτος αναθέτει σε ορκωτούς ελεγκτές ιδιωτικών, πολυεθνικών εταιριών, να μελετούν και να προτείνουν προγράμματα μείωσης κόστους κλπ. Επομένως αυτό, είναι ξεκάθαρα νόμιμο. Τπ σχέδιο αναφέρει: «Η εταιρεία οφείλει να μην αρχίσει ή να μην συνεχίσει την ενημέρωση εφ’όσον ο οφειλέτης δηλώνει απροθυμία ή δυσχέρεια ανταπόκρισης». Τι σημαίνει πρακτικά αυτό ? Φαντάζομαι οτι όλοι μας είμαστε απρόθυμοι στο να μας καλεί κάποιος και να μας υπενθυμίζει τις οφειλές μας.... Όταν κάποιος δεν ενημερώνεται τακτικά για τις υποχρεώσεις του με σκοπό να τις τακτοποιήσει, είναι σαφές οτι έχει την τάσει να τις αμελεί...Έχετε όμως αναλογιστεί τις συνέπειες από την μη πληρωμή των οφειλέτων προς τις Τράπεζες ? Έχετε την εντύπωση οτι η Τράπεζα θα χάσει τα λεφτά της ? ΟΧΙ !! Θα τα πάρει απο εμένα και τους λοιπούς (ευτυχώς ακόμα, πολλούς) που πληρώνουν υπεύθυνα και στην ώρα τους..... ΠΩΣ ??? Μα με αύξηση των επιτοικίων φυσικά !!! Γιατί λοιπόν να επιβαρύνομαι εγώ την σπάταλη ζωή κάποιου άλλου ??? Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι, οι εν λόγω εταιρίες, παράλληλα με την διαπραγμάτευση του χρόνου αποπληρωμής, ενημερώνουν τον οφειλέτη για τα προγράμματα διακανονισμών, εκπτώσεων, αναχρηματοδοτήσεων που υλοποιούν οι Τράπεζες με σκοπό να βρούν την πιο κατάλληλη λύση για όλες τις πλευρές.