• 1. Άρθρο 1 - Στο άρθρο 1α «Διαφημιστική Ενημέρωση» - που προτείνεται να προστεθεί μετά το άρθρο 1 του ν. 2496/1997 - να συμπεριληφθεί η πρόνοια για προσβάσιμη ενημέρωση και ως εκ τούτου η παρ. 2 να διαμορφωθεί ως ακολούθως (βλ. με έντονη γραμματοσειρά): «2. Η πληροφόρηση πρέπει να είναι επαρκής και κατανοητή από το μέσο αποδέκτη της και προσβάσιμη (έντυπα σε γραφή Braille, σε CD, σε DVD ή ενημέρωση μέσω sms κ.λπ.) στους πελάτες ή δυνητικούς πελάτες με αναπηρία. Η πληροφόρηση δεν πρέπει να αποκρύπτει ή να υποβαθμίζει σημαντικά στοιχεία, δηλώσεις ή προειδοποιήσεις κρίσιμα για την διαμόρφωση πλήρους εικόνας για τα χαρακτηριστικά του προϊόντος». - Στο άρθρο 1β «Προσυμβατική ενημέρωση σε όλες τις ασφαλίσεις» - που προτείνεται να προστεθεί μετά το άρθρο 1 του ν. 2496/1997 - να συμπεριληφθεί η πρόνοια για προσβάσιμη ενημέρωση και ως εκ τούτου οι παρ. 1 και 3 να διαμορφωθούν ως ακολούθως (βλ. με έντονη γραμματοσειρά): «1. Εκτός της ενημέρωσης που προβλέπεται από άλλες διατάξεις, ο ασφαλιστής ενημερώνει τον λήπτη της ασφάλισης πριν τη σύναψη οποιασδήποτε σύμβασης ασφάλισης εγγράφως ή επί άλλου σταθερού μέσου ή μέσω εντύπων σε προσβάσιμες μορφές (έντυπα σε γραφή Braille, σε CD, σε DVD κ.λπ.) ή μέσω sms στην περίπτωση που ο λήπτης της ασφάλισης είναι άτομο με αναπηρία για: ……». «3. Ο ασφαλιστής οφείλει να διαθέτει στον λήπτη της ασφάλισης ένα ενημερωτικό έντυπο για το συγκεκριμένο ασφαλιστικό προϊόν, το οποίο εμπεριέχει όλες τις σημαντικές πληροφορίες για τη σύναψη και την εκπλήρωση της ασφαλιστικής σύμβασης. Το έντυπο αυτό θα πρέπει να παρέχεται και σε προσβάσιμες μορφές (σε γραφή Braille, σε CD, σε DVD κ.λπ.) στην περίπτωση που ο λήπτης της ασφάλισης είναι άτομο με αναπηρία. Με απόφαση των Υπουργών Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Οικονομικών μπορούν να εξειδικεύονται οι πληροφορίες που πρέπει περιλαμβάνονται στο έντυπο αυτό». - Στο άρθρο 1γ «Υποχρεώσεις ασφαλιστικού διαμεσολαβητή» - που προτείνεται να προστεθεί μετά το άρθρο 1 του ν. 2496/1997 - να συμπεριληφθεί η πρόνοια για προσβάσιμη ενημέρωση και ως εκ τούτου τα εδάφια 1γ) και δ) να διαμορφωθούν ως ακολούθως (βλ. με έντονη γραμματοσειρά): «γ) ενημερώνει επαρκώς το λήπτη της ασφάλισης, που εάν αυτός είναι άτομο με αναπηρία η ενημέρωση θα γίνεται μέσω προσβάσιμων μορφών (έντυπα σε γραφή Braille, σε CD, σε DVD κ.λπ.), για τα χαρακτηριστικά της ασφάλισης, τους κινδύνους της καθώς και τα δικαιώματα του λήπτη της ασφάλισης, δ) να ενημερώνει, πριν από κάθε εξαγορά ή μεταφορά ασφάλισης, τον λήπτη της ασφάλισης, και εάν απαιτείται και μέσω προσβάσιμων μορφών, για τις έννομες και οικονομικές συνέπειες της επιλογής του,..».