• Σχόλιο του χρήστη 'ΦΩΤΗΣ' | 31 Ιουλίου 2011, 17:24

    Επειδή η όλη λειτουργία των εταιριών ενημέρωσης οφειλών παραπέμπει σε μια ζούγκλα επιβάλλεται να τεθούν αυστηροί κανόνες στο πλαίσιο λειτουργίας τους (αλήθεια γιατί είναι τόσο απαραίτητη η ύπαρξη τους;δηλαδή δεν θυμάται ο δανειολήπτης ότι χρωστάει την δόση του δανείου του;), να υπάρχει αυστηρότατος έλεγχος μιας και χειρίζονται ένα ευαίσθητο θέμα (να μην ξεχνάμε και την αύξηση κατά 40% των αυτοκτονιών από χρέη μέσα σε ένα χρόνο. Αλήθεια ποια είναι η συμμετοχή των υπόψη ''εταιριών΄'' σε αυτό; μήπως οι εκβιασμοί και η άσκηση κάθε είδους ψυχολογικής βίας παίζουν μεγάλο ρόλο;)και πολύ αυστηρές ποινές οι οποίες πρέπει να επιβάλλονται άμεσα. Επιβάλλεται επίσης η προστασία της οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής του οφειλέτη, καθώς επίσης και η προστασία των προσωπικών του δεδομένων τα οποία έχουν γίνει ''μπαλάκι'' μεταξύ αυτών των ''εταιριών'' και των τραπεζών. Δυστυχώς όλοι μας έχουμε γίνει αποδέκτες των απαράδεκτων πρακτικών αυτών των εταιριών, πρέπει να μπει φραγμός άμεσα! Δεν πρέπει οι τηλεφωνικές κλήσεις να γίνονται σε ώρες κοινής ησυχίας. Δεν πρέπει να γίνεται κλήση πάνω από μια φορά τον μήνα. Πρέπει η προσβλητική συμπεριφορά να τιμωρείται με πολύ αυστηρούς όρους. Επιβάλλεται να μην γίνεται πάνω από μια κλήση ακόμα και αν ο οφειλέτης δεν απαντά στο κινητό του (να εκλείψει το φαινόμενο με 5-6-7-8-9-20 τηλεφωνικές κλήσεις από διάφορα νούμερα ώστε να εξαναγκαστεί ο οφειλέτης να απαντήσει). Επίσης να σταματήσει να γίνεται το ίδιο με δεκάδες μηνύματα στον τηλεφωνητή του κινητού. Πρέπει να απαγορευτεί η πραγματοποίηση κλήσεων στο σπίτι του οφειλέτη όταν υπάρχουν άρρωστοι που διαμένουν μέσα σε αυτό ή παιδιά τα οποία σηκώνουν το τηλέφωνο και ακούν μια άγρια και απαιτητική φωνή ώστε να φέρουν τον μπαμπά τους γρήγορα στο τηλέφωνο! Πρέπει κάτι να γίνει ώστε να σταματήσει αυτή η αυθαιρεσία που έχει στοιχίσει σε ανθρώπινες ζωές αλλά και στην υγεία πολλών συνανθρώπων μας.