• Σχόλιο του χρήστη 'ΟΛΓΑ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ' | 8 Ιουνίου 2015, 17:57

    Καλό θα ήταν πριν την έκδοση οποιασδήποτε απόφασης να ζητείται η συνδρομή ατόμων που στελεχώνουν τις υπηρεσίες αυτές προκειμένου να εξεταστει κατά πόσο είναι δυνατό να εφαρμοστούν..... Καταρχήν οι υπηρεσίες χορήγησης προνοιακών επιδομάτων των Δήμων ΔΕΝ είναι ασφαλιστικά ταμεία και κατ' επέκταση δεν λειτουργούν ως τέτοια. Οι προσβάσεις που τους δίνονται είναι πολύ περιορισμένες. Δεδομένου ότι δεν υπάρχει σύστημα που να ενημερώνει πότε κάποιος δικαιούχος εξετάστηκε από την υγειονομική επιτροπή, θα πρέπει ο υπάλληλος να ελέγχει συνεχώς μπαίνοντας στην ιστοσελίδα του ΙΚΑ εάν ο δικαίούχος της παράτασης εξετάστηκε και εαν κρίθηκε με το απαιτούμενο ποσοστό....Και αν κρίθηκε με το απαιτούμενο πσοσοστό έχει καλώς...διαφορετικά θα πρέπει γίνει καταλογισμός αχρωστήτως καταβληθέντως ποσού. Δηλ. προκειμένου να λυθεί το πρόβλημα της καθυστέρησης των ΚΕ.Π.Α. θα δημιουργηθούν πολίτες με οφειλές... Επιπλέον, πως ορίζεται η υπαιτιότητα; Παράδειγμα, ο δικαιούχος που παρόλο που κατέθεσε αίτηση για επανεξέταση εγκαίρως και κλήθηκε να εξεταστεί απο την επιτροπή δεν πηγε στην επιτροπη. Από το αποδεικτικό κατάθεσης προκύπτει ότι κατέθεσε εμπρόθεσμα, γνωμάτευση όμως δεν έχει εκδοθεί. Δικαίως ο υπάλληλος θα Θεωρήσει ότι η καθυστέρηση δεν είναι υπαιτιότητα του δικαιούχου-γεγονός που δεν είναι ορθό. Με άλλα λόγια, δεν υπάρχει η κατάλληλη υποδομή για να ενημερώνονται οι υπηρεσίες πρόνοιας ώστε να λειτουργήσει η παραταση όπως στα ασφαλιστικά ταμεία. Εξάλλου, οι δικαιούχοι με την παραλαβή της απόφασης επιδότησης έχουν ήδη ενημερωθεί για την λήξη του επιδόματος ώστε να προβούν στις απαιτούμενες ενέργειες. Επιπλέον, τους αποστέλλεται και ενημερωτικό για την λήξη της γνωμάτευσης ώστε να απευθυνθούν στις υγειονομικές επιτροπές. Συμπληρωματικά, θα πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι ο επιπλέον φόρτος εργασίας θα δημιουργήσει μεγαλύτερα λειτουργικά προβλήματα στις υποστελεχωμένες υπηρεσίες πρόνοιας που λειτουργούν εξαιτίας του ΦΙΛΟΤΙΜΟΥ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ!