• Σχόλιο του χρήστη 'ΙΑΣΩΝ. Χ.' | 8 Ιουνίου 2015, 23:02

    Εχει απολυτο δικαιο ο κυριος Σταυρος Δημητροπουλος ( 7 Ιουνίου 2015, 16:08 http://www.opengov.gr/minlab/?c=2548 ) στην πατατηρηση του. Πολλοι απο εσας δεν ειδατε την παγιδα ! Κανεις πλεον δεν θα μπορει να πει οτι ξεμπερδεψε με τα κεπα (κεντρα περικοπης αναπηρων) και κανεις πλεον δεν θα εχει ισοβια ή αοριστου διαρκειας προνοιακο βοηθημα ,ολα ειναι στην κριση των υπηρεσιων χορηγησης των προνοιακων παροχων και της Γενικής Γραμματείας Πρόνοιας Αν για παραδειγμα ενας υπαλληλος ενος Δημου ή ο ιδιος ο δημαρχος ξυπνησει ενα πρωϊ κακκοκεφος, μπορει να στειλλει εγγραφα σε ολους οσους το επωνυμο αρχιζει απο Α,Σ,Γ,Δ KAI N στα πλαισια ενος εκτακτου ελεγχου που ο ιδιος παντα μεσα στα αυθαιρετα πλαισια των δυνατοτητων που του διδει το αρθρο 4 οπως ειναι διατυπωμενο, αποφασισε να κανει και να τους στειλει να ξαναπερασουν παλι απο υγειονομικη επιτροπη, με αγνωστα για τον αναπηρο συνεπακολουθα οπως εχει δειξει η πρακτικη των κεπα τα τελευταια χρονια .(Πολυ δυσκολα δυο εξετασεις απο τα κεπα εδωσαν παραπλησια αποτελεσματα). Με ομοιο τροπο μπορει ο ιδιος υπαλληλος ή ο Δημος να αποφασισει οτι καθε χρονο θα κανει τακτικο επανελεγχο στελνοντας ολους τους βοηθηματουχους αναπηρους ξανα στις υγειονομικες επιτροπες με ολα τα συνεπακολουθα. Φυσικα ολα τα ανωτερω ισχυουν και για την γενικη γραμματεια Προνοιας Αν για παραδειγμα οι πιστωτες απαιτησουν εξοικονομηση π.χ. 1.000.000€ απο τα προνοιακα επιδοματα ,μπορει να διεξαγαγει τακτικους ή και εκτακτους επανελεγχους μεχρι να φτασει το επιθυμητο αποτελεσμα .Δηλαδη,για παραδειγμα, απο τους περιπου 173.000 βοηθηματουχους μπορει να μεινουν μονο 100.000... (Για τους υπολοιπους που θα κοπουν εχει ο Θεος... και εαν δεν εχει ουτε Αυτος ε.. απο καπου πρεπει να ζησουν και οι νεκροθαφτες... ) Ιδιατερη προσοχη πρεπει να δωσουμε και στο δευτερο μερος του αρθρου 4 ,οπου προβλεπει την επιστροφη των χρηματων που εδωθησαν σαν βοηθημα αν η επανεξεταση δωσει παρ' ελπιδα μικροτερα ποσοστα αναπηριας των απαιτουμενων . Βλεπουμε ποσο ευκολα το παρον αρθρο 4 μπορει να θεσει σε κινδυνο την ζωη και την ιδιοκτησια του αναπηρου και να προκαλεσει μεγαλη ταλαιπωρια,ηθικη φθορα και κοστος σε χρημα (μετακινησεις-ατομο συνοδειας κ.τ.λ.) που οι προβλεπομενοι επανελεγχοι αναμφιβολα θα συνεπιφερουν στον αναπηρο Στον παροντα νομο οι τακτικοι και εκτακτοι επανελεγχοι επρεπε να προβλεπονται μονο στις περιπτωσεις που υπαρχουν σαφεις ενδειξεις παραβατικοτητας και οχι γενικα και αοριστα οπως προβλεπει αυθαιρετα το παρον σχεδιο νομου. Για παραδειγμα βοηθηματουχος "τετραπληγικος" που να συρει τον χορο σε νυκτερινο κεντρο... ,βοθηματουχος "τυφλος" που εχει ανανεωσει προσφατα την αδεια οδηγησης ή κυνηγιου ... Η σκοπιμη παραβλεψη συγκεκριμενων περιπτωσεων ,οπως στο παραπανω παραδειγμα,πρεπει να μας οδηγησει στο συμπερασμα οτι το αρθρο 4 οχι μονο δεν συμβαλλει στην ανακουφιση των αμεα αλλα τους ενοχοποιει a priori και τους καλει να ξανααποδειξουν το αυτονοητο. Η εποχη που ηρθε αυτο το σχεδιο νομου ,μονο εποχη αγαθων ελπιδων δεν ειναι και οι επιπτωσεις του θα πρεπει να μας απασχολησουν πολυ σοβαρα . Ειναι δεδομενη η ομηρια,οι πελατειακες σχεσεις και η αβεβαιοτητα για τους αναπηρους που ερχεται να δημιουργησει ο Δουρειος ιππος του αρθρου 4 που μονο μετρο ανακουφισης για τα αμεα δεν ειναι ! ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Κατα την προσωπικη μου αποψη το αρθρο 4 του σχεδιου νομου πρεπει να ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ διοτι μονο μετρο ανακουφισης για τα αμεα δεν ειναι !