• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΙΚΤΥΟ ΚΟΙΝΣΕΠ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ' | 24 Ιουλίου 2016, 20:12

    Άρθρο 2, παρ.2 Να συμπεριληφθούν πολλαπλάσια (έως τριπλάσια η πρότασή μας) για την περιγραφή της αναλογίας ανώτατης προς κατώτατη αμοιβή Άρθρο 2, παρ. 8 προτείνουμε την αντικατάσταση της έννοιας «μισθωτής εργασίας» με τη διεθνώς νομοθετημένη έννοια της «συνεταιρισμένης εργασίας». Άρθρο 2 παρ. 10, προτείνουμε τη δημιουργία Ανεξάρτητης Αρχής με αρμοδιότητες όπως αυτές περιγράφονται στη σχετική παράγραφο. . Άρθρο 3, Παρ. 1 Προτείνουμε το σαφή διαχωρισμό πλεονασμάτων και κερδών και την κατανομή των πρώτων μεταξύ των μελών, εν μέρει, κατ' αναλογία προς τις συναλλαγές τους με τον συνεταιρισμό κατά τη διάρκεια μιας καθορισμένης χρονικής περιόδου”. Άρθρο 3, παρ. 2 Η έννοια «έσοδα» να αντικατασταθεί με την έννοια «κέρδη μετά φόρων». Δεν είναι δυνατόν η ύπαρξη απλώς εσόδων να συνιστά τεκμήριο ικανότητας στήριξης θέσεως πλήρους απασχόλησης. Άρθρο 4 παρ. 2 αα αντικατάσταση της έννοιας «συμμετοχή» με την έννοια «εργασία» 'Άρθρο 5 παρ 1, η ένταξη στο ΓΕΜΗ να μην συνεπάγεται καμιά επιπλέον καταβολή ποσού εκτός της εγγραφής, ιδίως την καταβολή ποσών για την έκδοση απαραίτητων πιστοποιητικών που εκδίδονται κάθε χρόνο παρ 3, δ) η αναφορά στην παράγραφο 17 είναι εσφαλμένη Άρθρο 6 παρ 1, η αναφορά σε ισολογισμό είναι εσφαλμένη πρέπει να αντικατασταθεί με οικονομικό απολογισμό όπως παρακάτω παρ 2 προθεσμία κατάθεση του οικονομικού απολογισμού, ένας μήνας μετά την υποβολή των φορολογικών δηλώσεων. Ο οικονομικός προγραμματισμός και απολογισμός εγκρίνονται από την Ανεξάρτητη Αρχή (σύμφωνα με πρότασή μας στο άρθρο 2) και ως προς τις δεσμεύσεις που προβλέπει η σχετική νομοθεσία.. παρ 4 η μείωση των προαιρετικών μερίδων από 5 (νόμος 4019) σε 3 θα προκαλέσει σοβαρά προβλήματα σε ήδη υπάρχουσες ΚΟΙΝΣΕΠ. . Προτείνουμε να παραμείνουν 5 παρ 6, η ευθύνη σύμφωνα με την περιγραφή να μην αφορά μόνο τον νόμιμο εκπρόσωπο αλλά το συλλογικό όργανο που πήρε τη σχετική απόφαση (ΔΕ ή ΓΣ) Άρθρο 7, παρ 4, η επιστροφή της συνεταιριστικής μερίδας στο αποχωρούν μέλος να γίνεται μέσα σε ένα έτος από την λήξη της διαχειριστικής περιόδου που αποχώρησε. παρ 9 - Από την απαγόρευση εξαιρούνται ελεύθεροι επαγγελματίες, ασφαλισμένοι σε φορέα κύριας ασφάλισης. - το ποσό δεν ξεπερνάει τις 5.000 €/ έτος για κάθε πρόσωπο ή το συνολικό ποσό που δίνεται σε αναθέσεις σε κάθε περίπτωση δεν ξεπερνάει το μισό των αμοιβών που δίνονται σε μισθούς. - γενική εξαίρεση για το πρώτο χρόνο λειτουργίας ή έως το χρονικό σημείο που τα κέρδη της ΚοινΣΕπ φτάσουν σε ύψος το ποσό που επιτρέπει πρόσληψη προσωπικού σύμφωνα με το άρθρο 3 παράγραφος 2. Παρ. 10 Η παροχή μη αμειβόμενων υπηρεσιών από τα μέλη να είναι απεριόριστη μέχρι το χρονικό σημείο όπως αυτό περιγράφεται από το άρθρο 3 παράγραφος 2. Μετά το χρονικό αυτό σημείο να ισχύουν τα προβλεπόμενα της παραγράφου 10. Άρθρο 8 παρ 2. Ο αριθμός των εργαζομένων μη μελών δε μπορεί να υπερβαίνει σε ποσοστό το 50% του συνόλου των εργαζομένων της Κοιν.Σ.Επ. συμπεριλαμβανομένων και των μη αμειβομένων, Εξαιρείται το εποχιακό προσωπικό (αγροτικές εργασίες, περιοδική απασχόληση συγκεκριμένων δραστηριοτήτων, catering κλπ) που απασχολούν οι αντίστοιχες δομές. Επί πλέον προτάσεις: 1. Οι ΚΟΙΝΣΕΠ να εξαιρεθούν από την καταβολή του τέλους επιτηδεύματος για τα πέντε πρώτα χρόνια λειτουργίας τους (όπως ισχύει στους νέους επιχειρηματίες), αναδρομικά από της ίδρυσής τους. Το μέτρο να επεκταθεί και για όσα χρόνια τα έσοδά τους δεν υπερβαίνουν τα 24.000€ ετησίως. 2. Να δημιουργηθεί ανεξάρτητη αρχή για την ΚΑΛΟ με τις αρμοδιότητες του ΓΕΜΗ 3. Υποχρεωτική παρακολούθηση ειδικού σεμιναρίου εκπαίδευσης στον συνεργατισμό, την επιχειρηματικότητα και την ΚΑΛΟ για την ένταξη μέλους σε δομή. Το σεμινάριο αυτό (χρηματοδοτούμενο από το Μητρώο και με ελάχιστη συμμετοχή των εκπαιδευομένων που δεν θα υπερβαίνει τα 50€ συνολικά ανά άτομο) θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 80 ωρών και να υλοποιείται μόνο από τα κατά τόπους πανεπιστημιακά ιδρύματα (ΤΕΙ, ΑΕΙ) και τα αναγνωρισμένα περιφερειακά δίκτυα των δομών. 4. Προθεσμία ενός έτους για τα μέλη των δομών να εκπαιδευτούν στον συνεργατισμό και την επιχειρηματικότητα. 5. Ανάλογη εκπαίδευση των υπαλλήλων των διοικητικών φορέων (εφοριών, ΓΕΜΗ, Δήμων, Περιφερειών, όσων εμπλέκονται στην ΚΑΛΟ).