• Άρθρο 74 Α. Ο κλάδος μας ήδη την εφαρμόζει με επιτυχία την τηλεργασία. Όμως, τόσο οι ανάγκες των επιχειρήσεων του κλάδου μας, όσο – και κυρίως- οι ανάγκες των εργαζομένων μας που απασχολούνται σε διοικητικές θέσεις, δεν εξυπηρετούνται με εξ αποστάσεως εργασία (τηλεργασία) που έχει συγκεκριμένη περιοδικότητα και είναι εκ των προτέρων προγραμματισμένη. Οι προαναφερθείσες ανάγκες εξυπηρετούνται μέσω σποραδικής και μη σταθερώς επαναλαμβανόμενης τηλεργασίας, όποια χρονική στιγμή αυτή απαιτηθεί. Κατά συνέπεια, έχουμε τη γνώμη πως στο άρθρο 66 του Σχεδίου θα πρέπει να γίνει διαχωρισμός μεταξύ των περιπτώσεων προγραμματισμένης και σταθερά επαναλαμβανόμενης τηλεργασίας, δηλαδή τηλεργασίας που έχει κάποια μορφή μονιμότητας, και περιπτώσεων σποραδικής, έκτακτης, απρογραμμάτιστης και μη σταθερά επαναλαμβανόμενης τηλεργασίας, όταν οι ανάγκες μιας επιχείρησης ή ενός εργαζομένου το απαιτήσουν. Στη δεύτερη, λοιπόν, περίπτωση (περίπτωση σποραδικής τηλεργασίας), δεδομένης της ουσιώδους διαφοράς της από την πρώτη (περίπτωση τηλεργασίας με κάποια σταθερότητα), θα πρέπει, αφενός, να προβλεφθούν πιο ευέλικτοι τρόποι συμφωνίας για εξ αποστάσεως εργασία μεταξύ εργοδότη και εργαζόμενου και, αφετέρου, να υπάρξουν διαφορετικές προβλέψεις αναφορικά με την υποχρέωση του εργοδότη να καλύψει τα κόστη που προκαλεί η συγκεκριμένη μορφή τηλεργασίας στον εργαζόμενο (τα οποία δεν έχουν καμία σχέση και είναι πολύ μικρότερα ή και ανύπαρκτα, σε σχέση με τα αντίστοιχα κόστη στην περίπτωση που η τηλεργασία παρέχεται σταθερά και μόνιμα).