• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΓΚΛΗΣ' | 7 Ιουλίου 2021, 12:42

    Δεδομένου ότι οι διατάξεις διαδοχικής ασφάλισης ή εν προκειμένω, συνυπολογισμού διαδοχικού χρόνου ασφάλισης είναι βασικό πρωτογενές δίκαιο κοινωνικής ασφάλισης, γιατί δεν συγκεκριμενοποιείται περαιτέρω η διάταξη και παραπέμπει σε Υπουργική Απόφαση; δηλαδή κάτι που πρέπει και μπορεί να αποτυπωθεί ευκρινώς στη βασική διάταξη να χρειάζεται δευτερογενή ενέργεια (περαιτέρω πολυπλοκότητα της διάταξης με περισσότερη γραφειοκρατεία) να γίνει αργότερα μετά από γνώμη του Δ .Σ. του ΤΕΚΑ; Τι δουλειά έχει το Ταμείο στη θέσπιση βασικών κανόνων που θα διέπουν τις σχέσεις του με τους άλλους φορείς; Δηλαδή να αποφασίζει ότι θέλει κατά το δοκούν, πιθανόν εις βάρος των άλλων Ταμείων και των ασφαλισμένων του; Για το μόνο θέμα που πιθανόν θα μπορούσε να έχει άποψη το Ταμείο και κάθε άλλο Ταμείο, είναι ίσως ο τρόπος εφαρμογής της διάταξης (π. χ. διαδικαστικά θέματα και θέματα λειτουργία του, π. χ. ποια Διεύθυνση θα είναι αρμόδια, τι επιπλέον στοιχεία θα αναγράφονται στις συνταξιοδοτικές αποφάσεις, κ.λ.π.) Γιατί λοιπόν δεν διατυπώνεται αναλυτικότερα η διάταξη, όπου θα προβλέπει ρητά τον τρόπο εφαρμογής των σχέσεων (διαδοχική)του ΤΕΚΑ με τους λοιπούς ομοειδής φορείς, συμπεριλαμβανομένων των ΤΕΑ υποχρεωτικής ασφάλισης και τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθηθεί; π. χ. που θα κατατίθεται η αίτηση συνταξιοδότησης; στον τελευταίο φορέα ή σε όλους; με ποιανού φορέα τους κανόνες θα συνταξιοδοτείται; του τελευταίου ή όλων; κ.λ.π.. Όλα αυτά πρέπει να προβλέπονται ρητώς στη βασική διάταξη του Νόμου και όχι σε Υ. Α.